Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Noen som vet hvorfor “ultrasonic human presence detection” på T14 og X13 kun er tilgjengelig hvis man har IR kamera?

https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/ThinkPad/ThinkPad_T14_Gen_4_Intel/ThinkPad_T14_Gen_4_Intel_Spec.pdf

https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/ThinkPad/ThinkPad_X13_Gen_4_Intel/ThinkPad_X13_Gen_4_Intel_Spec.pdf

Trolig fordi det henger sammen med Windows Hello

CFO har tidligere svart på konkret spm fra meg at man ikke trenger Windows Hello

Elliptic Labs lanseres på OPPO Finn N3 Flip Smartphone

5 Likes

Er lov å håpe at det er første av flere gladmeldinger utover høsten :thinking:

1 Like

Ja, og jevnt økende over mange år.

Hvor mange smartphone-OEMs må de ha for å påberope seg statusen de-facto sensor? Nå har de 6 av Top-10.

We got the answer. Now lets wait for the rest of the top5 to adapt this technology :stuck_out_tongue_winking_eye:

Over halvparten, så er de vel standard? :joy:
Dagens lansering er vel fra børsmeldingen som kom i våres? Vi har enda en børsmelding på mobil som vi ikke kjenner merket til. Så det kan godt være Samsung.

10 juli var siste mobil børsmelding. Fra en major player. Dette er vel ikke Oppo? Børsmeldingen fra i våres sa vel eksplesitt at det var en foldable phone. Det er vel Oppo som i dag er sluppet?

Ja, det refereres til meldingen fra mars i Oppo-nyheten i går.

Dette er et viktig poeng. SPM er da hvem som er “major player”…og som dro kursen kraftig opp da meldingen om (ukjent) major (antatt ny) player kom?

Jeg har tro på Samsung. De har store volum, så veldig mye å spare på halvering av kost for en komponent, samt de har veldig tynne telefoner som gir en plassbesparelse om de kan bruke SW og ikke HW.

Hvor sto det «major player»?

Det stod ikke major player. Det stod mobiltelefonprodusent i meld fra 10 juli.

Tok det fra innlegget til @Hagbart78 i går :slight_smile: [Hagbart78]

[10 juli var siste mobil børsmelding. Fra en major player. Dette er vel ikke Oppo? Børsmeldingen fra i våres sa vel eksplesitt at det var en foldable phone. Det er vel Oppo som i dag er sluppet?]

Stemmer @Barcelona1986 . Derfor jeg korrigerte i forrige meld.

Elliptic Labs - Investor Presentation

1 Like

Så den. Men syntes det var litt pussig at når man klikker på linken til “Investor presentation”, så var det ikke mest (= zero) å finne der. Og den til Carnegie Small & Mid Cap var heller ikke så voldsomt informativ. Men for all del, er selv kun opptatt av én ting: Kursutviklingen (særlig at den går den rette veien)! :grinning:

PS. Ser ikke bort fra at mine manglende datakunnskaper har skylden. Sukk.
PS2. I nyhetene kan man lese at politikere skal pøse ut 1 milliard til forskning på KI/AI. Håper ELABS kjenner sin besøkelsestid og sender inn en søknad om 100 mill eller to! Politikerne kan jo ingen ting om slikt (heller), så de står sikkert klare med åpen lommebok (særlig noen dager før valget) til de som søker først!

Merkelig kursutvikling idag? Hva skjedde midt på dagen der?