Jeg klarer ikke det

10 av 10! 4A Games gadd ikke vente på Half-Life 3, så de skapte Metro: Exodus
Det beste enspiller-spillet på veldig lenge.
Jeg klarer ikke det
Dette er en spillaksje som man egentlig bare kan ha i skuffen. Jeg tror målet er å lage en gigant som blir til slutt solgt til en gigant. Jeg følger lite med på enkeltspill her.Så lenge spillmarkedet vokser, vil nok thq vokse.
Jeg følger lite med på enkeltspill her
De fleste releasene deres er uansett for små til å påvirke revenue veldig mye. Det vil uansett endre seg i 2019 hvor de f.eks har Metro og Biomutant.
EJ FÖR OFFENTLIGGÖRANDE, PUBLICERING ELLER DISTRIBUTION, HELT ELLER DELVIS, DIREKT ELLER INDIREKT, INOM ELLER TILL USA, AUSTRALIEN, KANADA, NYA ZEELAND, HONG KONG, JAPAN, SYDAFRIKA ELLER NÅGON ANNAN JURISDIKTION DÄR SÅDANT OFFENTLIGGÖRANDE, PUBLICERING ELLER DISTRIBUTION ÄR OTILLÅTEN ELLER SKULLE KRÄVA REGISTRERING ELLER ANDRA ÅTGÄRDER.
Köpeskillingen om 42,8 MEUR, motsvarande 33,2 MEUR på en kassa- och skuldfri basis har idag betalats genom en kontant betalning om 40,4 MEUR till säljarna och 142 870 B-aktier motsvarande ett värde om 2,4 MEUR har emitterats, tecknats och tilldelats säljarna.
…Vis børsmeldingen
Warhorse Studios kommer konsolideras i THQ Nordics räkenskaper från och med den 13 februari 2019.
För ytterligare information avseende transaktionen hänvisas till pressmeddelandet som offentliggjordes tidigare idag.
Rådgivare
Ernst & Young AB har tillhandahållit transaktionsrådgivning och Baker McKenzie är THQ Nordics legala rådgivare i samband med transaktionen.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Lars Wingefors, Koncern-VD
Tel: +46 708 47 19 78
E-mail: lwingefors@thqnordic.com
Om THQ Nordic
THQ Nordic förvärvar, utvecklar och förlägger PC- och konsolspel för den globala spelmarknaden. Bolaget har en bred spelportfölj med över 100 ägda varumärken, såsom Saints Row, Goat Simulator, Dead Island, Darksiders, Metro (licens), Titan Quest, MX vs ATV, Kingdoms of Amalur, Time Splitters, Delta Force, Alone in the Dark, Wreckfest med flera.
THQ Nordic har global närvaro med huvudkontor i Karlstad, Sverige, och tre divisioner; Deep Silver/ Koch Media, THQ Nordic och Coffee Stain. Koncernen har femton interna utvecklingsstudios i Tyskland, Finland, England, USA och Sverige och sysselsätter cirka 2 000 medarbetare.
THQ Nordics aktier är noterade på Nasdaq First North Stockholm under kortnamnet THQN B. Bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB som nås på info@fnca.se eller telefon 08-528 00 399. För mer information, vänligen besök http://www.thqnordic-investors.com.
Denna information är sådan information som THQ Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande tid som ovan.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20190213.Cision.20190213:BIT:7991:0
Det beste enspiller-spillet på veldig lenge.
Tror ikke Kursen skal ned idag heller gitt…
Nej, läste Pressfire’s recension och det blir nog ett inköp för min del!
Har aldri vært sterkere.
Tror ikke Kursen skal ned idag heller gitt…
Ned 3,6% nå
Mange timer til stengetid. Er helst da jeg måler om dagen var i pluss eller minus.
Men ser jo ikke veldig lovende ut idag.
Sitter uansett over helgen så får vi se hvordan Metro gjør det
Metro Exodus har nå 10315 spillere på steam. Er ikke dette OK for et spill som kun var tilgjengelig som preorder ?
EDIT: ser ut som om peak ble 11942
Det er VELDIG ok.
Ser på en kamerat spille nå - ingen av oss av videre imponert. Pen grafikk, men litt keitete og ikke-veldig artig gameplay. Fortsatt tidlig i spillet
Men ja, hittil mer frustrasjon enn noe annet.
Edit: Og der krasja hele driten
ikke-veldig artig gameplay.
Hva der det som er problemet med gameplay ? Har ikke spilt det selv så greit med feedback fra noen som har testet.
Altså:
Kort fortalt ikke morsomt. Vi gadd ikke mer etter to timer, ble bare komisk. Testet selv også. Skjønner pent lite av reviews som sågar henviser til «Half-Life 3».
Får håpe vi er sære og/eller har hatt veldig uflaks. Mulig gameplay skal være typ tregt og «frustrerende». Men ikke noe for oss. Uansett må lyd og selve spillet funke.
Sitat min ekstremt spillbevandrede kamerat:
Orker ikke mer, aldri vært borti makan.
Får håpe vi er sære og/eller har hatt veldig uflaks.
Tipper dere er sære
Har sett en del som har klaget på voice acting og AI
Godt mulig - men virkelig udelt negativt for vår del. Spillet funka rett og slett ikke heller.
Hva forventet dere før dere begynte å spille ? Jeg blir ofte skuffet hvis jeg forventer noe og får noe helt annet. ( Bugs er jo uansett drid )
EDIT: ser foresten CohhCarnage spiller nå med 20k viewers.
Forventet en OK FPS-opplevelse, enkelt og greit…? Det opplevdes ikke utfordrende eller vanskelig per se, men bare frustrerende og ikke mestringsbasert. Vanskelig å beskrive godt med ord.
Det til side, historie, dialog og karakterer - relativt veldig lame. Kunne hentet inn løker fra gata og bedt de lese opp noe totalt uinspirert «russisk-engelsk» ræl
Bootet før 4. gang og gir det et forsøk til.
Hva sier Cohh?
Helt seriøst - dere bør teste sjæl. Fy faen
Hva sier Cohh?
Har bare sett på i 5min så har ikke sagt så mye men han skal spille det hele helgen så kommer sikkert med en kommentar etterhvert. Spillet ser iallfall utrolig pent ut.
Kan hende spillet tar seg opp når det eventuelt bretter seg ut i en mer «open-world» setting. Kanskje gameplayet finner seg mer til rette og grafikk kan veie opp for…det andre.