Eneste jeg har fått med er dette :
PlayStation Plus Game Catalog Getting 23 New Games - Insider Gaming (insider-gaming.com)
Tror det er 0% sjanse for at de tar noe som helst i SB emisjonen
Eneste jeg har fått med er dette :
PlayStation Plus Game Catalog Getting 23 New Games - Insider Gaming (insider-gaming.com)
Tror det er 0% sjanse for at de tar noe som helst i SB emisjonen
Hva tenker folk, bare ned 14%.
Jeg tenker først og fremst at Embracer sin IR = dogshit som de topper med å første sende ut en positiv melding på dagen i går og en PW rett før 24:00 . Den PW meldingen kunne de inkludert da de sendte ut melding om at avtalene ikke gikk i boks i første kvartal.
Husker jeg spilte Alone in the Dark da det kom ut for “et par” år siden så blir interessant om de klarer å få til noe her.
https://twitter.com/AITDGame/status/1660995252323340291?s=20
EDIT :
Nasdaq justerar om i OMX Stockholm Benchmark Index | Placera
0 stemmegivere
Redeye ikke imponert
Konklusjon:
Given that we penciled in a contribution of the earlier communicated platform/licensing deals into our estimates in FY23/24e and did not expect any material postponement of coming game releases. We previously estimated Adj EBIT to reach cSEK11,500m. As such, we will make negative estimate revisions.
Ikke markedet heller… -35% …
Kjøpte litt idag. Long term er det positivt at Embracer nå rydder. På overtid.
Frågan är vad som ska ryddas mer.
Det er nå vi får se hva som bor i Lars W Virker iallfall at de har forstått at de ikke bare kan kjøpe “alle” selskaper de kommer over og at de må bli bedre på IR . Fokus på egne IPer tror jeg er bra.
Bedre for Amazon å bare kjøpe opp Embracer på salg jaja enig at nå må det ryddes, for sent med vårrengjøring i porteføljen her
Er større sannsynlighet at Saudi ( som allerede er eier) evt Tencent kjøper seg opp.
Sånne Fond er Bare Krise. Bedre om det er flere gode små/ mellomstore Bolag som kan skype Hype. Spesielt på Aksjekurser
"The specific deal included more than USD 2 billion in contracted development revenue over a period of six years. "
Hvilken aktør tenker dere denne var med ? Er jo ikke akkurat et lite beløp selv om det er over 6 år.
Tipper Amazon, og at det er relatert til LOTR IPen
Tror ikke det er Amazon siden de nettopp har annonsert en 2-3 dealer med de
Skjønner ikke helt hvem det ellers kan være. Er jo helt sinsyk avtale.
Nei det er ikke mange aktører som kan håndtere en slik avtale. MS ?