Fisjon = realisering ikke sant? Om jeg husker rett kan vi ikke få aksjer i ASK, de havner da på fondskonto. Ville ha undersøkt om noen tenker å beholde posisjonen på ASK konto.
Burde vel ikke være noe problem å motta disse aksjene på ASK ?
EDIT:
“The distribution of the shares in Asmodee is expected to be made in accordance with the so-called Lex Asea rules.”
" Lex Asea is a tax law concept for tax-free dividends of subsidiaries to the shareholders of the parent company in accordance with the rules set up in the Swedish Tax Law."
EDIT 2 :
Fra Nordnet :
"Utbytte i form av eiendeler som ikke kan inngå på aksjesparekontoen
For aksjer som lovlig står på aksjesparekontoen, kan det forekomme at det utdeles utbytte i form av eiendeler som ikke kan inngå på aksjesparekontoen. Dette kan f.eks. være utbytte i form av aksjer i selskaper hjemmehørende utenfor EØS. Slike eiendeler må umiddelbart tas ut av aksjesparekontoen."
Har jo vært mye bråk rundt KCD2/Warhorse i det siste så var litt spent på reviews.
Noen som vet hvor mange assmondeee aksjer man får pr embracer aksje?
1 aksje
Nice så det.
Så kommer coffestain senere iår. og middle earth etterpå.
Når coffee stain & friends er notert så vil jo resten av embracer være middle earth&friends. Kommer vel navnebytte senere.
Ahha,
gir jo mening.
Tror dette kvartalet blir “ok” med KCDII , Wreckfest 2 og KF3
Beholder du 50/50 fordeling fortsatt eller øker du i Embracer?
Jeg økta fra 1x til 3x idag.
dvs har 3ganger så mye aksjer i embracer nå som jeg hadde igår.
Gikk ut igår for å øke i Embracer, gjenstår å se på fredag om det var dumt. Burde være d, dkal jo synliggjøre verdi med spinnoff
Ser ut som om det kom ut litt før tiden og passerte akkurat 20k spillere.
Hadde du det som forventning, eller det overraskende bra?
Det har jo vært veldig mye støy de siste ukene så har vært litt usikker. Det første spillet hadde peak på rundt 96k spillere så hadde regnet med flere enn det. For et par uker siden hadde jeg vært fornøyd med 120k
EDIT: 1850 reviews på steam med 94% positive
Spent på tallene mot helgen.
200k spillere og melding om 1 million solgte er definitivt innenfor å håpe på.
Synes kursen reagerer dårlig.
Det første spillet solgte 1mill på ca 2 uker , 2 mill på et år og hadde solgte 8 mill på slutten av 2024.
Det er jo tydelig at dette spillet selger mye hurtigere.