Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Vi har nettopp oppdatert plattformen med bedre dashboard for oversikt av affiliateprogrammet vÄrt :smile:

2 Likes

Som siste timen?

Har sett at dashbordet har blitt oppdatert. meget nice.

Yup. Hoved-dashboardet kom i forrige uke. Affiliate kom for ca 1 time siden :smile:

Det er en bugg i affiliate.

Det stĂ„r “denne mĂ„ned” men tallet er totalen.

Personer vervet denne mÄneden:

Tallet som stÄr der pÄ min konto er totalen, ikke denne mÄneden.

Vi fant ut av dette, vi hadde glemt Ä fjerne den gamle affiliate-siden vÄr. Takk for bug report @Evilfreud :smiley:

1 Like

Stor pÄgang som gjÞr at innbetaling tar lenger tid nÄ?

Stemmer det ja, vi opplever stor pÄgang for tiden. Som naturligvis er veldig positivt, men nÄr samtidig en del av teamet ikke er like tilgjengelige som normalt, noen av oss har hatt litt ferie, sÄ har det blitt en god del Ä gjÞre og innbetalinger har gÄtt litt tregere enn normalt.

NÄ er alle tilbake fra neste uke og da skal alt vÊre tilbake til normalen selv om pÄgangen bare Þker enda mer og det hÄper vi jo! :smile:

4 Likes

Hehe, ok! Tenkte det kanskje var en sammenheng. :wink:

Veldig fornĂžyd med tjenesten!

6 Likes

Dette fungerte dÄrlig. Skulle for en gangs skyld teste ut via Vipps.

NĂ„ er det hverken mulig Ă„ resette pw eller logge inn.

Hmm
 FĂ„r ikke logga inn der jeg heller.
Har aldri gjort noe annet enn Ä opprette bruker der, men nÄ fÄr jeg bare feil passord.

PrĂžv Ă„ bytt nettleser eller slett alle cookies?

Jeg for min del savner nÄr innbetalingene gikk pÄ et blunk. :stuck_out_tongue:

Klagde til support, sÄ fungere nÄ.

Neste step er Ä forstÄ hvordan overfÞre bitcoin til Miraiex for Ä kunne veksle til nok.

Var ikke sÄ enkelt dette.

@Oyvind_Mirai i dag funker hverken vipps innlogging eller resetting av passord

image

Samme her :confused:

Beklager dette. Feilen kom litt brÄtt pÄ oss idag tidlig, og i det vi fikk fÞrste rapport om det sÄ tok vi kontakt med Vipps for bistand.

NÄ ser det ut som at vi har fÄtt fikset problemet, og feilen ser ut til Ä ligge pÄ hvordan nettlesere tolker den siste /'en vi sender til Vipps. Noen sender med, noen sender uten. Jeg har ikke noe hÄndfast data, men jeg vil tippe det har vÊrt en silent oppdatering pÄ en del nettlesere som har endret logikk der i en release.

TLDR: NĂ„ fungerer det Ă„ logge inn igjen.

3 Likes

Vi jobber med noe som vil forhÄpentligvis gjÞre det raskere Ä sette inn penger hos oss i nÊrmeste fremtid. :man_technologist:

1 Like

Takk for oppdatering @Firi_Thuc, funker fint nÄ :slight_smile:

Noen som vil verve?

1 Like

FÄr feil nÄr jeg prÞver Ä registrerer. FÄr prÞve igjen senere.

Fungerte nÄr samboeren akkurat registrerte seg via epost i hvert fall. PrÞvde du med vipps eller? Greit Ä vite siden jeg har andre som kommer til Ä registrere seg, sÄ fÄr gjengen fra MiraiEx fiksa det :slight_smile: