Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum Dark

Den var veik, @cagey2.

@Ginzink, jeg solgte meg ut nå. Sannsynligvis en scam og jeg orker ikke å sette meg inn i ETHD.

1 Like

Utdyp gjerne.

Er du uenig i at det er pyramidespill svindel? Eller er du uenig i at en støtter de som oppretter disse ved å handle i scam coinsen? Eller er det rett og slett det at du er uenig i at det er noe som helst form for betenkelig etisk dilemma involvert i å drive et pyramidespill??

1 Like

Hvis man ikke kunne se at dette var høy risiko har man ingenting i ny krypto å gjøre.

1 Like

Ikke uenig i noe av det du skriver. Men ingen her inne gikk inn fordi vi visste dette var en scam eller et pyramidespill. Vi håpte vi var tidlig med i noe som kanskje kunne bli stort.

1 Like

Det er visst ikke helt dødt! Om du fortsatt sitter, @Ginzink, er det vel bare å sitte enda lengre :slight_smile: Kanskje dette blir noe allikevel. Lykke til!

Jeg tror de bare vil pumpe pris igjen for å dumpe det de sitter igjen med. Så beholder salgsordre på ca 80k. Men plutselig jobber de faktisk og har ikke solgt, da kan den stige veldig

Så det :slight_smile: Håper det pumper opp pris så jeg får solgt. Kan være en god investering å kjøpe nå, men samtidig. Vi skal overføre ethd til utvikleren, som med høy sannsynlighet kan være en scammer. Da gir vi en valuta til ham som kan selges på market, mot lovnad om å få en token som forhåpentligvis kan selges til høy pris på marked sendere :stuck_out_tongue: Til disse prisene selger jeg ikke uansett, da får det heller gå til 0.

Kjøpte litt ETHD, er vanligvis en ukes tid mellom hver pump

Ser ut som folk får de nye tokens. Spørsmålet er hvor mange tokens har de egentlig laget? Kommer det på børs eller er det bare for å få ethd som de kan dumpe. Ikke godt å si, men verdt en liten pot å være med på tenker jeg. Vurderer nesten å handle mer her nede for verium salget mitt.

okei, tok tapet i ethd for å kjøpe litt Swisscoin. :wink: #ScamCoins A.k.A #altcoin

Nå vet jeg ikke helt med swisscoin, men ihvertfall lurt å selge ethd.
Det ble et bra eksempel på en pump n dump coin dette.

1 Like

Har handlet mer jeg, håper på en pump til :stuck_out_tongue:

1 Like

Gjorde det fint på den siste traden der. Helt ute nå og tok igjen godt over halvparten av tapet fra handel på topp. Følte det måtte komme en pump til, mulig den går høyere men fikk ikke godfølelsen selv :stuck_out_tongue:

den var ny

edit Link til deres hjemmeside