Tviler på at Musk hadde så mye si for Fantom mer for Doge og BTC…
Hørte nettopp på unchained podcast iforigårs der Director of Research for FTX mente at kryptomarkedet skulle versettes enda lenger opp enn det det er idag, dette er bare starten…
Det er nok mange faktorer som spiller inn. Sentralbankene som trykker penger som fulle sjømenn kan vi nok også takke.
Psykologien til mennesker er ganske interessant. Jeg har snakket om Fantom til en del kamerater av meg og anbefalte de å kjøpe både når den kostet 1 cent og 10 cent. Etter mye om og men så ble det Bitcoin de kjøpte i stedetfor.
Men idag og i går har jeg fått ørten meldinger fra samtlige om at de ønsker å kjøpe, men vil vente på en dipp og spør nå om tiden er inne for å time bunnen…
Yup kjent sak det der, prøve å forklare hvorfor investere i BTC og kanskje maks 2-3x, når du kan 10-100x investeringen i andre som Fantom ender med at de enten ikke kjøper noe som helst eller går for BTC / ETH
Alle som har spurt har jeg frarådet å investere i BTC i det hele tatt. BTC har dominans og det ser ut til at den tar over som legal tender i mellom Amerika.
Så prøver jeg å forklare at protokollen er utdatert og selv med alle oppgradering som skjer er den ikke on par med Fantom eller andre. Så er spent på hva BTC er verdt om 2-3 år, vil tippe at dominansen er sterk redusert om det ikke skjer noe drastisk…
Men ja kjenner meg igjen i det du sier der med råd man gir @Buffet
Jeg pleier ikke gi råd, bortsett fra disse da. Tingen var ikke at de trodde mer på Bitcoin. Men den kursen var høy så da gikk de for det.
De kan ikke noe mer om Fantom i dag enn da, men de ønsker nå å kjøpe den etter at den har gått over 100x.
Mens de ønsket ikke å røre den før.
Er enig, men vi må ikke undervurdere nettverkseffekten, first mover effekten, at det er det eneste nettverket med høy nok verdi til at det er aktuelt for de største finanshaiene.
Og ikke minst at LN KAN komme til å løse en del problemer.
Det samme gjelder ETH: dessverre er det disse de store finansgutta snakker om; personlig tror jeg de er glad for at transaksjoner koster mye - for da er det dem som kan kontrollere nettverkene, menigmann blir satt på sidelinjen.
Nei ikke så lenge Binance har stengt for FTM withdrawal til Fantom Opera mainnet.
Anbefaler enten:
- Send Fantom til en BSC/Ethereum address feks. MetaMask og bridge gjennnom SpookySwap.
- Konverter om FTM til DAI / USDC og bridge fra BSC til Fantom gjennom SpookySwap, der du bruker Stablecoin til å kjøpe FTM igjen.
- Vent til Binance har gått lei å kjempe mot Fantom og åpner igjen for Fantom Opera mainnet withdrawal
Får vente litt😅 de må gi opp kampen snart, jærskla mofo opplegg. Mister fullstendig tillitt til dem.
Binance har stengt Ethereum-gaten også nå men den er jo både treg og dyr da. Virker som de frykter Fantom veldig
Ser ikke ut som kjøperne bryr seg om det denne gangen da
He he ser det jeezes, alt skal gjennom BSC de skal melke hver eneste cent
Hehe, ja det blir så useriøst at man kan ikke annet enn å le av det.
2$ ila dagen?
Noen som skal sikre gevinst før i morgen ?
Har kjøpt hele veien fra 1 cent og opp til 41 cent er vel den dyreste jeg har kjøpt. Har ikke tenkt å selge en eneste coin.
Farminggevinst fra dexer tar jeg derimot ut hver uke nå.
Ingen planer om det heller, sitter i skuta en stund til. Venter på Fantom Virtual Machine (FVM) med parallelle transaksjoner før jeg kanskje vurderer å ta ut gevinst så det blir nok en stund til
Innser bare mer og mer hvor bra Fantom er. Får vi flukt fra Solana over til Fantom nå?
Håper det
Brukte selv Ftm-withdrawel igår via Binance.
Idag er kursen opp og Binance har selvsagt suspendert ftm-nettverket atter en gang…
Edit:
Kan Binance-teamet selv ha shortet FTM og sliter med å få dekket seg inn??