Yes har bidratt positivt for FTM prisen og andre assets på Fantom som tapte seg i verdig pga. exploit. De har også fått lov til å terminere Multichain og hente ut verdier for å dekke tapte kostnader.
The liquidator, equipped with specialized expertise, legal powers, and authority to act on behalf of Multichain, will reportedly assist in the tracing, recovering, and distributing of missing or frozen assets.
Bare positiv dette, mange assets som hadde Multichain USDC har gått over til nye kontrakter eller ser på det å bytte ut til multichain Axelar OFT token som burnes vekk fra circulation på den gitt blockchain man flytter vekk fra hver gang man flytter mellom chains.
Virker ikke så dum inngangen din på 23-24 cent nå
Har selv troen på at den når over dollaren og ser etter området rundt 1.20 og 1.50 da det ikke er spesielt mye aktivitet rundt dagens nivåer.
Er morro å sitte i Fantom når den rykker til
Hold seg godt under fallet i dag. 1,20 kan gå fort
- 4 timer senere
0.91 → 1.07$
Denne gir nesten f i hva som skjer med BTC, kjører sitt eget løp Jeg har tro på ny ATH i løpet av denne syklusen, kanskje vi til og med ser 10. Den ser helt vill ut…
Disclaimer: Dette er ikke et investeringsråd…
Godt driv nå, 1.20 blank! På tide å ta litt “money of the table” for min del, evt putte i andre coins.
Det er en del confluence i området 1.20 - 1.50
Jeg bare sitter i ro, det er uansett bare 3-4% av den totale porteføljen. Selger når jeg tror BTC er i nærheten av toppen.
Buyzone eller faller denne igjennom?
Ingen tegn på RSI eller OBV., men moment er det potensielt bull div da den er på siste support før 0,53
Ett par timer senere ser vi allerede 0,55 “bra” tilbud kontra 1.20 for 20 dager siden…
Hentet seg inn igjen til ~0.7, var en mørk dag igår pga. pågående eskalering og spenning mellom Israel og Iran.
Synes det er kjipt med pågående krig, var påvirket Kryptoindustrien og markedet negativt mye, men man er nødt til å fjerne useriøse aktører. Tror mange skylder på FTX men det var ikke bare FTX alene, var også Terra kollapsen og krigen med Russland og Ukraina også som bidro negativt. Disse var de største faktorene til prisnedgangen den siste tiden før det lille krypto bull run iår nå som kanskje har stagnert pga. mye usikkerhet i markedet. Litt usikker om dette bull run’et kommer til å gå som en kule likevel som det var forventet.
Så er spørsmålet om Fantom Sonic kommer til å få den oppmerksomheten den fortjener eller ikke med alt det andre som foregår omkring og det kommer til å gå under radaren. Sykt bra tech stack som Fantom kommer med som er nesten on par med Solana, men tviler på at den kommer til å få den oppmerksomheten den fortjener
Fortsatt blant de beste L1’s der ute, time will tell
Fantom
~2k / tps
Solana
~2.6k / tps
Da er gradvis oppgradering til ny Sonic Tech stack underveis, flere validerings noder i Fantom Opera nettverket skal ha blitt oppdatert som skal føre til at flere transaksjoner kan gjennomføres til en lavere kostnad og at nettverket ikke skal oppleve så mye høyere kostnader ved høyt trykk.
Men det blir et helt nytt Sonic nettverk som vil overta Fantom Opera nettverket på sikt der alle som har Fantom vil få Sonic tokens 1:1, dette er vist nok en større upgrade som og vil være et nettverk som vil støtte ZK proofs.
Spennende tider framover
Takk for at du deler Cristobal
Ser sterk ut teknisk også nå
Er tiden inne for å laste opp her ser ut som det er rimelig sterk støtte på 60 cent. Med mindre hele markedet kollapser da.
Eller blir den siste tur nedom 0,17 før takeoff?
Mange spennende alt setups syns jeg, men betinger at noen kjøper her
Enig, det ligner på enn bunn på fler indikatorer, men zoomer man ut litt så ser jeg en rekke hode og skulder formasjoner også på en del altcoins. Slår disse inn så ser man fort oktobernivå frå ifjord på en rekke alts