Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg løser dette ved å dra fingeren sidelengs(iphone12). Da loader den siden på nytt! Mulig jeg drar ned noen ganger også. Før restartet jeg appen nesten daglig pga opphengt app

3 Likes

Bra tips!

Hm - det må jeg prøve…:+1:

Sitter nesten automatisk i fingrene å «kille» og restarte den :laughing:

Hvor blir det av nisselua mi, forresten, @pdx… ?:wink:

Fra venstre mot høyre👍

1 Like

På deg vel :wink:

1 Like

Takk, fikset nå :slight_smile:

1 Like

Ser ut til at Pho mld ikke kommer inn på noen Pho-tråd(?)

1 Like

Hva er det som er så fryktelig galt med dette innlegget i en småprattråd som gjør at det måtte skjules?
Vedkommende tråd har jevnt over hatt særs lav kvalitet den siste mnd halvannen mnd - ift mesteparten av innleggene den siste tiden er dette langt under par(golftermonologi).

Det kan så være, men mange har rapportert dette innlegget som upassende.

Var snakk om ukeslister på aksjonærlistene for en stund siden. Noe som kommer, eller skal jeg slutte å vente på det?

1 Like

Det kommer hvis vi klarer å løse noen tekniske utfordringer, jeg vil ikke garantere det :slightly_smiling_face:

@pdx det er en @agobkf1378 som prøver å få tak i deg, ref. chatten :slight_smile:

1 Like

Hei, jeg sliter med å få lagt ned chatten/ minimert, dekker halve skjermen på pc, får ikke sett så mye annet

Hvis du melder deg inn i denne gruppen: TekInvestor Aksjeforum
slipper du at chatten åpner seg automatisk :slight_smile:

Hvordan fjerner jeg porteføljen fra å vises på alle postene mine? Oppdaterer den ikke så litt flaut når det står -72% :stuck_out_tongue:

1 Like

Bare selg alt som er i den så vises den ikke :slightly_smiling_face:

2 Likes

Hmmm, ser ikke ut som det er borte

Det er det :slightly_smiling_face:

Ja, nå er det borte. Tok bare litt tid før det forsvant :slightly_smiling_face:

1 Like