Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Nei går bare i loop tilbake når jeg prøver,

Jeg klarer å gjenskape problemet på mobil, men ser ut til å funke på PC, vil du prøve? :slightly_smiling_face:

Mucho mucho mucho gracias, aimgo @pdx ! Nå kommer jeg også inn på mobil.

Wææææ - se hva Ubervacser’ne har holdt på med! Godt jeg er tilbake og kan snakke litt fornuft om risikospredning (Lytix), andre veldig lovende selskaper (Lytix), gode tekniske innganger (Lytix) og andre spennende nyheter (Lytix).

1 Like

Godt å ha deg på plass :partying_face:

@pdx , nå får ikke jeg logget inn på chatten på mobil nettleser eller app.
Er fremdeles innlogget på PC (men har aldri logget ut derfra).
Som med wellsembargo over så blir jeg bare kastet i loop når jeg prøver å “create new user” på mobilen.
Trenger guiding, bruksanvisning over gir ingen mening.

But no. amigo! Jeg har vært inne lenge nå. Du må bare betale abonnementet ditt. Altså ekstragebyret for «no social credit score».

1 Like

Du blir kastet tilbake til logg inn fordi du allerede har en bruker. Nå har jeg slettet den så nå skal “Create new” funke for deg. Hvis det ikke funker bør du prøve på PC, det virker som den gamle loopen kan bli værende litt på mobil :slight_smile:

1 Like

Jeg har samme problemet som vegar, får ikke logget på og blir kastet tilbake hvis jeg velger «create new»

Men det er fordi du heter snabel + kabel i samme ord. Dette kan virke støtende på enkelte. Av åpenbare grunner. Sjekk retningslinjene og kom opp med en justering :grin:

Funker det på PC? :slight_smile:

En liten pirketing: med mørk stil så er det ganske vanskelig å se hvilke tråder som har nye svar, særlig om det er litt skarpt lys ute. Kunne vi fått en annen bakgrunnsfarge på trådene med nye svar siden sist?

1 Like

Valgte create new user på pc, og fikk laget en konto, som jeg har fått logget på med på mobilen :blush::+1:

1 Like

Herlig!

videoer fra twitter blir bare “link-tekst” når man poster link…er det muligt å få dette til å bli synlig igjen?

Hei, får ikke logget inn eller laget ny bruker for chatten. Når jeg prøver å registrere ny bruker får jeg melding om at den allerede eksisterer, og når jeg trykker på glemt passord får jeg aldri mail.

Vet jeg var innlogget på pc tidligere, but no more

Prøv å lage ny bruker nå :slight_smile:

1 Like

Samme her får ikke logget inn.

Prøv nå :slightly_smiling_face:

Samme her

Prøv nå :slight_smile: