Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Ugyldig chat-token @pdx.

Edit: virker nå

Refresh siden, burde funke :slight_smile: Når de starter chat-serveren på nytt så kan dette skje, og da må man få generert en ny token. Dette gjøres nå hver gang man laster siden på nytt.

Burde være en smal sak for utvikleren å sette en delay på den der, sånn at man må holde muspekeren over i ~500ms eller deromkring så utvider den seg. Selv om listen er ganske ubrukelig, dog fargerik :smiley:

Det kommer mer snacks i sidemenyen der etter hvert, så da havner den lenger ned :slight_smile:

Haha, snakk om å få høre det :joy:
Jaja, flott at det kommer mer innhold der…

1 Like

Som jeg ser det, så er den featuren for å se antallet online, med ikoner bortkasta båndbredde og prosesseringstid på klienten. Jeg har ikke brukt den featuren en eneste gang. Hvis du bare hadde slått den av, så tror jeg det hadde vært et pluss. :slight_smile:

3 Likes

Gleder meg til vi kan legge inn antall aksjer og kjøpesum og ha en live kake jeg. Og ikke minst konkurranser!

3 Likes

Hvem har størsts og best kake!

3 Likes

@nofun :joy:

3 Likes

Jeg også! Har en utvikler på saken, først blir det sånn at så du kan følge din egen portefølje i sidemenyen, og deretter at du kan se andre Insidere sine i fase 2 :slight_smile:

1 Like

Blir det early access???

Det blir kult med kake!
Kanskje du kunne gitt ut et badge ved til den som er flinkest å holde kaken sin oppdatert?
Årets Beste Uppdaterade Kake. Slenger inn litt svensk der som en hyllest til våre svenske medlemmer. Blir kanskje litt lang den badgen men jeg regner med du kan forkorte ordene noe så det klinger bedre!

1 Like

Burde jo hatt “årets svenske” som badge også

2 Likes

Ja :smiley: Du må kjøpe deg inn i TekInvestorCoin først da, kun 200 000 000 ETH tilgjengelig, i en softhardcap med bounty og airdrops. Så vil tilgangen til porteføljefunksjon bli gitt over blockchain. Blir helt magisk, revolusjonerende egentlig. Jobber med whitepaper nå.

2 Likes

Ikke blackpaper? Er mest glad i sorte penger og ark serru

2 Likes

Jeg vil ha mulighet til å se “favoritter” lista til høyre, ikke bare når jeg er i hovedmenyen. Hadde vært kjekt om den også kunne vises når man er i forumtråder (Nok av plass på siden her)

God idé, kan godt utforske det litt. Om det er plass på siden i trådene kommer litt an på oppløsningen :slight_smile:

1 Like

Ah, selvfølgelig.
Jeg har i alle fall mye plass - Kanskje man kan lese oppløsningen / skaleringen med et skript? Siden nettsiden skalerer seg selv, har den kanskje et visst forhold til hvor mye plass som er tilgjengelig?

Absolutt mulig :slight_smile:

1 Like

Jeg opplever at forumet er tregt på iPhone i dag, ikke reagerer når jeg klikker osv
Mulig det er min telefon, men jeg opplever det ikke slik på andre sider.
På HO fungerer det smertefritt.

1 Like