Det er som du sier i forbindelse med fanebytte når jeg tenker over det.
Jeg tror siden vises i en tilstand der den kan motta klikk, men så oppdateres den med nytt innhold når fanen har blitt lastet og så «brukes» klikkene på det nye innholdet - på feil sted. Tror ikke jeg kan gjøre så mye med det, dessverre, men enig i at det er irriterende!
Det vakke sånn før. Fiks det!
Alltid vært sånn hos meg
Satt på TI på mobilen her om dagen og byttet til Skrivebordsvisning for å se om jeg kunne få tilgang til porteføljen min. Når jeg ville bytte tilbake til Mobilvisning så var chat-ikonet i veien, og tok meg ganske lang tid før jeg fikk klarte å treffe “Skrivebordsvisning”-knappen i hamburger-menyen.
Jeg personlig mener det å gå sammen med Hegnar ikke var/er et sjakktrekk. Gjerne du får flere medlem, men kvalitet før kvantitet. Forumet nå ble også veldig lite oversiktlig
Genial aprilsnarr.
Fin redigering! Men alle ser at du gikk fem på
Ja, det er det ingen tvil om! O:)
Det er ulempen med å ha så mange brukere, de legger merke til alt som er feil i løpet av sekunder. #fml #luksusproblem
Blir så eitrande førrbanna!
helvete! jeg klarte å treffe krysset! hva tror du skjedde når jeg trykka på tekinvestor for å komme til forsiden? meldingen dukka opp igjen
Edit nå fikk jeg den vekk mens en tråd lastet.
#takk for treg server
@pdx, en ting som er forventet på norske ehandel-siter hvor man tar betalt for en vare, er at det tydelig fremkommer hvilket selskap (organisasjonsnummer) man betaler til. Kunne nok vært en ide for deg å implementere.
Enig! Står nederst i alle faktura, men for de som måtte lure så er org nummeret: 894662212 MVA ( og ja, jeg betaler skatt og moms med glede for alle som måtte lure )
Blir en oppfriskning av betalingsløpet om ikke så lenge, da det har skjedd mye nytt siden jeg lagde den siden - skal huske på å ta det med da
@pdx
Forstår at du ønsker flest mulig som betalende kunder, men nå begynner det å fremstå mest som spam med all masingen… Mobilskjermen er ikke så stor og det er litt slitsomt at du fyller opp mye av skjermen😀
@pdx bare en småting, men portisen min (kun Nano) Er opp 6,4% i dag står det her, men på topp ti står det kun opp 4,7%. What gives? Krever du prosenter nå?
Den oppdateres hvert 10. minutt
Da er en av de feil, for jeg oppdaterte siden, og det sto forskjellige prosenter på de.
Edit: Eller er det ti minutter ekstra lag på topp ti listen?