Hei @pdx Kan du arrangere kurs med disse kara? Mange som er gira på det på forumet her.
Synes ikke forslaget var så dumt.
Det må jo være et mål at forumet kan levere innlegg/analyser av en slik kvalitet at de kan være verdt å skrive ut for å ha tilgjengelig i en selskapsspesifikk mappe etc. for de som organiserer investeringene sine slik.
Personlig kunne jeg tenkt meg en “Make PDF-knapp”. Da kunne jeg enkelt lagret gode innlegg i en digital selskaps-mappe sammen med analyser fra meglerhus osv.
Enig! Dere kan le nå, men vi er faktisk mange som forbereder oss på at @RedEnergy sine spådommer skal slå inn. Etter det er det kun den som kan tenne bål med nevene som overlever
Hahahaha døde av latter når eg kom hjem fra jobb og leste gjennom her!
Så det er slik det føles å bli skutt ned. Hardt!
#oldschoolfame
@Gostemning: Jeg synes ikke forslaget ditt er dumt. Med tanke på at jeg driver og sletter innlegg om dagen forstår jeg godt at du vil sikre det som sikres kan
Gjorde litt research og kom over denne tråden der andre ønsker seg det samme.
Man kan trykke CTRL+P eller CMD+P på Mac for å vise en print-vennlig versjon av tråden. I de fleste nettlesere kan man nå også velge i print-modalen at man vil lagre som PDF, f.eks. Denne visningen vil vise hele tråden, og ikke bare det innlegget du var på, men man kan kanskje velge å bare skrive ut eller lagre den siden man trenger. Dog, litt tungvint
Er ikke du ti år yngre enn meg? Er du blitt gammel før tida?
Husker jeg skrev ut bok på papir før. Tungvint å ta med 17" crt i sofaen.
Løser du lett med å markere det du er interessert i på siden og så velge “Print Selection” i print menyen/print settings.
Synes det er litt vanskelig å komme til siste innlegg i en tråd fra mobilapp på iOS?
Hvordan prøver du å gjøre det?
Han sitter vel et eller annet sted i noe pretensiøst hipsterantrekk og fikler med den overprisede tullemobilen sin regner jeg med.
Jo det er jeg Men jeg liker å være litt gammeldags av og til… Sitte ute i hagen med litt lesestoff med en caffe Mocca og Vap’en min
Alt for mye gjennskinn på laptopkjermen i all denne Bergenssolen.
Burde vi hatt en trader / TA chat? Vet ikke hvor mange som setter pris på charts og TA i chatten nå, men tenker det er fint å kunne diskutere trading live med folk som driver på med slikt og dermed holde hovedchatten fri (som for øyeblikket mest handler om fundamentale ting )
I det minste kunne vi fått ein kategori Teknisk Analyse.
Så skal vi vel klare å fylle på med tråder etter vært
Vi kan godt teste det. Trykk på hvis du vil ha en TA-kanal
Får vi da også en mulighet til å dempe den slik vi kan med alle de andre Tull… jeg mener TA trådene?
Trader/TA-kanal!
Da ligger den i kanallisten i chatten
Vi får teste det ut litt
Mulighet til å gjøre enkeltinnleggg innsideonly.
Sånn som einar aas diskusjonen som går i åpen tråd. Men hvor enkelte innlegg ( DN+) ikke skal ligge åpent.
Ikke mulig i dag, men kunne også vært en fin måte å rekruttere Insidere på.