Jeg synes vi burde…
- Fortsette å kåre Teksperter
- Fortsette, men kun for de mest populære aksjene
- Slutte med å kåre Teksperter
0 stemmegivere
Jeg synes vi burde…
0 stemmegivere
Jelly for å ha fått en drøss med Tekekspert titler?
Synes det blir mye støy når den som får tekekspert i mange tilfeller har 2-3likes.
Du mangler et alternativ: Fortsette for å klø evil på nervene
Skal jeg være helt ærlig er det vel ikke særlig verdi i det. I tillegg til likesantall så blir det litt smør på flesk når man knytter det til en bruker. Men en oppdatering med de mest likte innleggene sist måned kunne vært relevant?
Enig, det blir tøysete å bli ekspert med få likes Skal fikse til neste måned
Forumet har blitt litt uoversiktlig etter disse automatiske oppdateringene. Halvparten av nye poster ser ofte ut til å være autogenerert fra @PDX.
Foreslår at jeg endrer Tekspert-kåringen til å gjelde de 10 mest populære aksjene neste måned, så sjekker vi hvordan det oppleves
TekBot poster en del børsmeldinger, men det er ikke alle trådene den poster i som har så mye aktivitet. Jeg har pauset oppdateringer i en del tråder der det bare er TekBot som skriver, men jeg kunne kanskje bygd inn en sånn aktivitetssjekk i TekBot også.
Børsmeldingene er bra. Tekekspert litt waste. Minimum 100 likes og maks top10 aksjene kanskje.
Børsmeldinger er kjempebra, selv i inaktive aksjer etter min mening. Man kan jo alltids dempe ting som er totalt uinteressant.
Nå leste jeg ikke gjennom alt av innlegg, men er det kanskje mulig å få til en form for skrivesperre på ikke-innsidebrukere de første 24/48 timene etter de er registrert?Så slipper man kanskje spontane troll som skal hausse/baisse biotek 10 minutter etter at de er registrert.
Så satt litt på spissen så vil ikke Bjørn Kjos bli Tekekspert om han kommenterer i en generell tråd om flyindustrien fordi tråden ikke er på topp 10 listen av mest leste?
har du fått kikket litt på det med aksjonærlister ? @pdx
Jeg ser at andre forum har fått til det, og da kan vel ikke vi være noe dårligere eller? hehe
Flere meglerhus har jo porteføljer de oppdaterer i ny og ne. Nå vet vi jo at jukser litt med disse. men tror det hadde vært kult å hatt dem synlige enn plass sånn at man kan benchmarke mot dem. Disse kan man jo abbonemere på så jeg er sikker på at du hadde klart å lage noe automatisk
Jeg tenker den tid den sorg
Ja Oslo børs skal ha 900 000 i året + mva for listene sine. Det er dessverre litt over budsjettet mitt Hvis du tenker på Stocktalk som også publiserer lister tror jeg ikke de får de fra en lovlig kilde - så den løsningen funker ikke for meg (jeg kan seff ta feil, men jeg tror ikke det). Ser på å få lister fra selskapene og kontofører direkte, men det er en knotete prosess. Utforsker et par andre muligheter også, men det er ikke så lett å få til som jeg først antok.
Å få liste for de mest populære aksjene hadde jo holdt
Bra du jobber med saken, det er nok ingen som tror eller forventer at du skal gjøre ulovligheter for å publisere lister!
Da må det vel heller være en ide å få lister fra de mest populære til å begynne med, hvis du kan overbevise noen i de selskapene om at det vil være i deres interesse også?