Det var ikke deg jeg tenkte på @Oilimp
Er ikke alltid jeg har fått til å bruke de emoji’ene som tidligere har ligget innbakt på TI. Bruker iPad.
Bare en liten detalj. På Home/Topp siden er alle emnene som er Insider only i en egen grønn farge.
Men inne på en tråd, nederst (under «Anbefalt for deg») brukes ikke denne fargekoden. Hadde vært enklere å identifisere på den måten.
Insider-trådene er grønne hos meg. Hvilken nettleser bruker du?
Det er riktig i Chrome på PC, men ikke i Chrome på iPhone, da ser det slik ut:
Insider småprat er grønn på PC.
Jeg har vært Insider tidligere, vet ikke om det har noe å si.
Men samme tråd er grønn i Home-page, så tipper det er noe forskjell i html/Css her?
Hvorfor står det at min portis har steget med 7,1 % i dag, når jeg kun har Nano der, og den steg 7,62% ?
Så det var feil i går også @pdx
Litt flisespikkeri, men feil er feil
Har du ikke merket det før?
Det er @pdx som tar provisjon, det er derfor han har blitt styrtrik, så fort.
Forumet er bare skalkeskjul overfor ligningsmyndighetene.
Er nok en «bug» ja skal se på det
Stemmer at det er en egen CSS for mobil - skal sjekke
Edit: Dette var ikke så lett å fikse som jeg trodde. På forsiden kan jeg gi tilpasset farge til Insider-trådene fordi de har et “category-insider” klassenavn. Under anbefalte tråder legges ikke disse klassene på, så jeg har ingenting å style etter. Inntil videre skal jeg dobbeltsjekke at alle populære Insider-tråder har “Insider” i tittelen så det blir færre misforståelser
Funker her, flere som sliter?
Bare Evil som har brukt opp bullshitkvota si!
Sitter i Ukraina via en tysk VPN. kan være forklaringen ;D
Ja, har hørt om lignende problemer hos andre i utlandet eller via VPN
På mobil er det ufattelig irriterende at chat-knappen plasserer seg i tekstfeltet. Går det an å fjerne den eller gjøre at den skjuler seg når man skriver innlegg?
Jasså ja, guttetur til Tschernobyl?
Bare last siden på nytt Det skjer når de oppdaterer chat-serveren
En emoji? Jeg får ikke utløp ved hjelp av kun 1 emoji.