Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Er for meg.
Edit: Der kom den

1 Like

Var ute til lunch når det skjedde. Så lenge terskelen er lav nok er jeg enig i at det er den greieste muligheten.

2 Likes

Det hadde vært nyttig om f.eks Mine Favoritter hadde en link til netfonds tekniske analyse:
https://www.netfonds.no/quotes/analysis.php?paper=XXXXX

Evt bare grafene og ordre dybden:
https://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=XXXXX

F.eks med lite ikon helt til venstre eller noe lignende.

1 Like

Hadde vært flott om man kunne legge til indekser i favorittlisten, og Spotlight (Aktietorget) aksjer

3 Likes

Forslag til forbedringav dette nettstedet:

Når en skriver innlegg/leger ut kopier av mailer / annet , så er det lett å komme borti SVAR knappen , og vips…så ligger innlegget ute.
Har skjedd med meg (og sikkert flere)

Derfor , etter å ha trykket på den grønne “SVAR” knappen så bør det komme opp et valg…
Vil du poste dette med valgene JA/NEI.

Si at du er i ferd med å bearbeide et svar fra et selskap og jobber med å stryke personlige data og du kommer i skade for å berøre svarknappen så er anonymiteten din historie.
Svært ubehagelig

2 Likes

@ufo, then we are 2, I agree with you

Gå via Word eller notepad og gjør redigering der før du limer inn her

At man skriver noe så sensitivt skjer kanskje relativt sjelden, så jeg tror det vil være ufordelaktig å legge til en bekreftelsesdialog for alle innlegg.

Men, det finnes en grei måte å løse dette på. Hvis du skal skrive noe sensitivt, gå inn på profilen din og trykk på Meldinger i menyen. Trykk på “Ny privat melding”, skriv alt du vil skrive og så limer du det inn i et nytt innlegg i tråden du vil poste i. Da får du også med formatering osv, som er vanskeligere hvis du bruker en ekstern teksteditor.

2 Likes

@pdx var det reklame jeg så i Pensjonstråden? :stuck_out_tongue:

Det stemmer :slight_smile: Dypper tåa uti for å se hva som skjer :slight_smile: Målet er å vise relevante annonser, og kun for ikke-insidere. Akkurat nå vises de for alle.

Btw, ville det ikke vært bedre å komme med konkrete tilbud til Tekinvestorer enn vanlig banner-reklame? Det ville gitt verdi både for medlemmer og insidere. :slight_smile:

1 Like

Absolutt, det er også noe jeg pusher på for å få til med f.eks Nordnet, men de bruker mildt sagt litt tid på å bestemme seg for hva de vil gjøre :wink:

2 Likes

Kunne trengt noen reklamer for Gambler’s Anonymous inne på biotektrådene, tror jeg :smiley:

5 Likes

Digg at vi ikke har noen sånne problemer i Funcom :sweat_smile:

3 Likes

Hva har skjedd med chatten @pdx ?
Ser ut som det har forsvunnet flere timer derfra.

Funker her, restart pc. evt force close applikasjonen på mobil.

1 Like

Chatten fungerer her også, det er bare forsvunnet noen timer med innlegg.
Ikke viktig :slightly_smiling_face:

1 Like

Moro å få jubileumsbadge tenkte jeg, så åpnet jeg den…

Jubileum

This badge is granted when you’ve been a member for a year with at least one post in that year. Thank you for sticking around and contributing to our community. We couldn’t do it without you.

@pdx jeg har vel flere enn en post på ett år? skuffa nå… :disappointed_relieved: :sob: :joy:

Du får én sånn badge per år :smile: og ja, du har hatt mer enn en post det siste året, som er grunnen til at du har fått badgen :smile: make sense?

2 Likes

Typisk nord norske AP velgere. Mer mer mer roper de!

2 Likes