Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Du er syk mann

Der var det mange kjente fjes


1 Like

Dere har alt for lite Ä gjÞre pÄ jobb :sweat_smile:

Jobb?

Hvilken jobb?

5 Likes

Jeg brukte FOR lang tid pÄ Ä saumfare det bildet etter ett poeng :smiley:

1 Like

Ser jo at du bruker noen minutter hver dag pÄ brÞyting!:wink:

4 Likes

NÄr jeg trykker pÄ portisen til noen sÄ kjÞrer siden i loop innom innsiderloging, fÞr jeg ender opp pÄ hovedsiden igjen. ( kan det vÊre at global mod ikke har rettighet til Ä se portis)? fordi det er en innsidefunksjon?

Hadde det ikkje vÊrt kult om poster som ble flyttet ifra en trÄd fortsatt var merket med hvor og nÄr di kom i fra?

@pdx Noe som kan fikses i en fremtidig oppdatering?

Edit : @Altiexiles det stÄr pÄ fÞrste posten som er flyttet. Se rett under posten du laget, der stÄr det smÄprat.

2 Likes

@pdx har du vurdert kvotering for Ä fÄ inn flere damer pÄ forumet? Rabattert pris pÄ insider f.eks? Ikke at de nÞdvendigvis vil sette pris pÄ chatten da :stuck_out_tongue:

Rundt 15% er damer, og kanskje noen av de mest populÊre brukerne er det ogsÄ? Hvem vet? (jeg).

7 Likes

image

Say what?

Det pdx prĂžver Ă„ si er nok:
image

Lagt merke til det samme selv ogsÄ forÞvrig.

5 Likes

Har sett samme buggen hos meg :+1::smile::joy:

Samme buggen her.

Buggen kom med FÞlge-funksjonen, har varslet utvikleren av den pluginen, sÄ blir det vel fikset etter hvert :slight_smile:

1 Like

Vi har smÄprat eks : PCI Biotech SmÄprat 2019 (PCIB)

Veldig fint for personer som mĂ„ skrive “useriĂžse” innlegg.
Utfordringen min blir Ä plukke ut hva som er viktig/interessant info og ikkje minst finne den igjen seinere. (bruker bokmerking men syns ikkje det fungere sÄ godt)

Kunne Þnske meg ein mulighet lagre/kopiere innlegg i ein egne trÄder under ticker til aksjen.

Hei

MÄten dette lÞses pÄ er at det opprettes en PCI BIotech Fundamental trÄd 2019.

Dette er gjort pĂ„ flere andre aksjer, spesielt hvor det er mye “smĂ„prat” i smĂ„prat trĂ„den.

@Savepig Lyst Ä sette opp en PCIB fundamental trÄd?

2 Likes