Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det hjalp ikke. Nå må jeg appåtil logge inn hver gang :face_with_symbols_over_mouth:

1 Like

Har null problemer med TI på mobilen, logger inn med nettleseren og ikke app da.
Går an å bruke det midlertidig da for de som har problemer med appen, til det er fikset :+1:

1 Like

Gjorde noen fikser nå. Prøv å slette og reinnstallere appen nå hvis du har hatt problemer. Har kun fått testet på iOS, men det virker mer stabilt.

Funker foreløpig :heart_eyes:

1 Like

…hvem er de som er utvikler av denne nettsiden gentlig?

må sikkert være god å ha som en ekstra inntekt…

:thinking:

Har en hyggelig utvikler i Indonesia som hjelper meg med det jeg ikke får til selv. Jeg sender av gårde skisser og forslag til han på kvelden, så jobber han på natten norsk tid, så ruller jeg ut endringene på morgenen. Han er ganske dyr sammenlignet med andre utviklere, men er en av få som har spesialisert seg på å mekke på denne forumtypen.

2 Likes

Kan jeg spørre hva som er dyrt i Indonesia? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Han koster fort $100/timen, det synes jeg er dyrt :joy:

Jeg får de samme feilene fortsatt, så vi må grave videre…

Da er jo litt av spørsmålet om hvor effektiv han er da, er jo av og til dyrt er billig. :see_no_evil:

1 Like

stiligt,-får jeg grave i omsetningen for denne nettsiden?

snakker vi en potensiell “Spotify” i denne og kanskje børsnotering,-da er vi vel tilkjent 1 aksje pr. “liker”-trykk vi har mottatt?

:sweat_smile:

1 Like

Det er faktisk rimelig dyrt.

Kunne skaffet deg Ukrainere til 1/3 av prisen :stuck_out_tongue:

1 Like

Han er heldigvis meget effektiv og proaktiv :slight_smile:

Men er de spesialister på Discourse? Tror det tar noen tusen timer å bli dreven nok i det til at man bruker få timer per oppgave :slight_smile:

Det kan jeg svare på i en Insidertråd :wink:

1 Like

De jeg har koster 1/3 er super senior og jobber med en superheavyduty sesmikkplugin. Så ja det er dyrt, fyren har funnet en nisje og en nordmann hadde sikker kostet 3-4x

1 Like

Og så er det ikke alltid det er så enkelt å finne en utvikler en finner tonen med, som leverer lite bugs. Billig kan fryktelig fort bli dyrt.

5 Likes

Hey! Satt å surfet på det supre forumet ditt og kom på en ting jeg tror kan være litt kult. Du vet når du klikker på nicket til folk, så får du opp statistikk og litt sånn. Vel, hva med å ha muligheten for å skrive en kort bio der? Trenger ikke være mye, kanskje 160 tegn, men Shareville har dette og jeg synes det er fint å vite litt om hvem folk er / erfaring / interesser eller ja, whatever.

Mener altså her:

image

2 Likes

Tror man kan det allerede :face_with_raised_eyebrow:

Jeg letet litt i settings før jeg postet det (i fare for å drite meg ut) og fant det ikke ?

Innstillinger -> Velg profil -> skriv i «Om meg»

*Langt

4 Likes

Haha, da dret jeg meg ut likevel :smile:

Edit: fikk en badge til og med!

image

5 Likes