Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Takk! Det skal være i orden fra nå av :slight_smile:

1 Like

Klarer… ikke… mer… må dempe en bruker(første gang for alt, tydeligvis…), men husker ikke hvor/hvordan… noen?

2 Likes

Takk for det @Hakon :balloon: Det er der jeg har vært, men ser ikke valget/hva du klikker på. Det er gjerne lettere å finne på PC. Gjør et forsøk der. :+1::crossed_fingers:

1 Like

Trykk på normal knappen. Da får du drop down menyen :ok_hand:

1 Like

Glimrende! Da er jeg på gang! Takker, og god helg! :+1:

Edit: Måtte via en hvit boks uten tekst for å få frem normal-knappen.

3 Likes

Enig. Hadde feks vært langt bedre med en felles melding om nye aksjonærlister enn at man får varsel på alle forumstråder man følger.

Nå tror jeg dere snakker om to forskjellige ting.

@Inkognito666: Jeg har laget en ny bruker som heter Tekspert som vi publisere kåringene fremover. Du kan dempe denne brukeren så slipper du å se innleggene.

@ezPappi : For å slippe å bli varslet om lister kan du dempe brukeren Listebot. Listene koster såpass mye at jeg må reklamere litt for de når de publiseres, men de legges ut hver mandag morgen.

1 Like

Skjønner såklart utfordringen. Men da virker det mot sin hensikt om man kan dempe Listebot. Kanskje et godt synlig banner øverst på forumforsiden hadde hatt bedre virkning?

Jeg tror ikke det. Men dagens løsning får jeg varslet de som følger de aktuelle aksjene og lenket direkte til den nye listen fra listebot sitt innlegg. Men siden du ikke er Insider, hvorfor ikke bare dempe brukeren hvis det er plagsomt? :grinning:

2 Likes

Vet jo aldri. Plutselig finner jeg på å bli innsider igjen og da får du igjen pepper for å spamme mine tråder :wink:

1 Like

Normen er vel å spamme freeloaderne med reklame, så det er bare å kjøre på :crazy_face:

@anon80503862

du gjør sånn

Jørgen kjører Tesla

1 Like

@pdx

https://beta.tekinvestor.no/t/realistiske-kursmal-for-norske-biotech-selskaper/19409/26

Er det mulig å få en spoiler som fjerner teksten og gjør posten kortere?

mens når du trykker på spoileren kommer all teksten opp.

Evilfreud

Er en noob

4 Likes
Sammendrag

@Konamixx har noen gode ideer.

@anon80503862

1 Like

Hur får man in kurs på TI til nya tickets ? Ex Oboya och Zignsec.

Du mener nye topics sikkert? Det er bare å redigere første innlegget i tråden (hvis man har tilgang til det, man må ha vært medlem en stund før det låses opp) og legge til en tag som tilsvarer symbolet/tickeren til selskapet. I dette tilfellet oboya-b_st og zign_st. Forumet takler ikke punktum i tags, så vi må erstatte . i tickeren med _ :slight_smile:

1 Like

Strålande takk

1 Like

Skylder @pdx en øl, @TekBot reddet ræva mi i PHO i dag gitt!

7 Likes