Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Nå tror jeg dere snakker om to forskjellige ting.

@Inkognito666: Jeg har laget en ny bruker som heter Tekspert som vi publisere kåringene fremover. Du kan dempe denne brukeren så slipper du å se innleggene.

@ezPappi : For å slippe å bli varslet om lister kan du dempe brukeren Listebot. Listene koster såpass mye at jeg må reklamere litt for de når de publiseres, men de legges ut hver mandag morgen.

1 Like

Skjønner såklart utfordringen. Men da virker det mot sin hensikt om man kan dempe Listebot. Kanskje et godt synlig banner øverst på forumforsiden hadde hatt bedre virkning?

Jeg tror ikke det. Men dagens løsning får jeg varslet de som følger de aktuelle aksjene og lenket direkte til den nye listen fra listebot sitt innlegg. Men siden du ikke er Insider, hvorfor ikke bare dempe brukeren hvis det er plagsomt? :grinning:

2 Likes

Vet jo aldri. Plutselig finner jeg på å bli innsider igjen og da får du igjen pepper for å spamme mine tråder :wink:

1 Like

Normen er vel å spamme freeloaderne med reklame, så det er bare å kjøre på :crazy_face:

@anon80503862

du gjør sånn

Jørgen kjører Tesla

1 Like

@pdx

https://beta.tekinvestor.no/t/realistiske-kursmal-for-norske-biotech-selskaper/19409/26

Er det mulig å få en spoiler som fjerner teksten og gjør posten kortere?

mens når du trykker på spoileren kommer all teksten opp.

Evilfreud

Er en noob

4 Likes
Sammendrag

@Konamixx har noen gode ideer.

@anon80503862

1 Like

Hur får man in kurs på TI til nya tickets ? Ex Oboya och Zignsec.

Du mener nye topics sikkert? Det er bare å redigere første innlegget i tråden (hvis man har tilgang til det, man må ha vært medlem en stund før det låses opp) og legge til en tag som tilsvarer symbolet/tickeren til selskapet. I dette tilfellet oboya-b_st og zign_st. Forumet takler ikke punktum i tags, så vi må erstatte . i tickeren med _ :slight_smile:

1 Like

Strålande takk

1 Like

Skylder @pdx en øl, @TekBot reddet ræva mi i PHO i dag gitt!

7 Likes

Hei!
Er det mulig å varsle om nye aksjonærlister på en annen måte enn @ListeBot, feks den gule notis-greia?

Det er utrolig irriterende å få opp alle trådene til alle selskapene hvor det informeres fra @ListeBot, selv om hun er dempet.

Nå kommer det å gå en uke til neste gang jeg irriterer meg over dette igjen :slight_smile:

3 Likes

What up med å drive å slette TAspørsmålene mine i Nano Teknisk Analyse?@Savepig @pdx

Litt ulydig godkjenning av flagging kanskje?

Lol, ikke ulydig. Ivrig. Ivrig godkjenning :sweat_smile: lar den stå.

2 Likes

Den ble flagget av flere, og siden innlegget ikke inneholdt så mye TA-relatert ble den fjernet :slight_smile: Når man begynner å snakke om triggere og andre ting fører det til urelatert diskusjon så vi må fjerne et lass med innlegg. Ikke vondt ment :wink:

2 Likes

Er kanskje en bedre løsning å flytte det? :stuck_out_tongue: Jeg lurer fremdeles på hvilke tekniske indikatorer jeg skal se etter for å kunne anta at formasjonene fullbyrdes.

trenger ikke utdype om problemene på hjemmebane i feedback tråden til pdx…

2 Likes

@solskimm: Jeg skal redusere antall tråder den poster i snart :slight_smile:

1 Like

Fra et moderatorståsted så sparer vi mye stress på å bare moderere ta-trådene nazi sånn at folk heller bruker småprat.

Skjule et innlegg tar 0,5 sekunder, flytte kan ta et minutt.

Det er ikke timelønn på dette arbeidet. :stuck_out_tongue:

2 Likes