Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jobb?

Hvilken jobb?

5 Likes

Jeg brukte FOR lang tid på å saumfare det bildet etter ett poeng :smiley:

1 Like

Ser jo at du bruker noen minutter hver dag på brøyting!:wink:

4 Likes

Når jeg trykker på portisen til noen så kjører siden i loop innom innsiderloging, før jeg ender opp på hovedsiden igjen. ( kan det være at global mod ikke har rettighet til å se portis)? fordi det er en innsidefunksjon?

Hadde det ikkje vært kult om poster som ble flyttet ifra en tråd fortsatt var merket med hvor og når di kom i fra?

@pdx Noe som kan fikses i en fremtidig oppdatering?

Edit : @anon99889496 det står på første posten som er flyttet. Se rett under posten du laget, der står det småprat.

2 Likes

@pdx har du vurdert kvotering for å få inn flere damer på forumet? Rabattert pris på insider f.eks? Ikke at de nødvendigvis vil sette pris på chatten da :stuck_out_tongue:

Rundt 15% er damer, og kanskje noen av de mest populære brukerne er det også? Hvem vet? (jeg).

7 Likes

image

Say what?

Det pdx prøver å si er nok:
image

Lagt merke til det samme selv også forøvrig.

5 Likes

Har sett samme buggen hos meg :+1::smile::joy:

Samme buggen her.

Buggen kom med Følge-funksjonen, har varslet utvikleren av den pluginen, så blir det vel fikset etter hvert :slight_smile:

1 Like

Vi har småprat eks : PCI Biotech Småprat 2019 (PCIB)

Veldig fint for personer som må skrive “useriøse” innlegg.
Utfordringen min blir å plukke ut hva som er viktig/interessant info og ikkje minst finne den igjen seinere. (bruker bokmerking men syns ikkje det fungere så godt)

Kunne ønske meg ein mulighet lagre/kopiere innlegg i ein egne tråder under ticker til aksjen.

Hei

Måten dette løses på er at det opprettes en PCI BIotech Fundamental tråd 2019.

Dette er gjort på flere andre aksjer, spesielt hvor det er mye “småprat” i småprat tråden.

@Savepig Lyst å sette opp en PCIB fundamental tråd?

2 Likes

Jeg synes appen har blitt treg og uresponsiv? Særlig mtp å laste inn chatten. Eller hvis man trykker på en link i chatten og blir sendt ut via appen. Når jeg da skal tilbake må jeg svært ofte force close appen for alt bare henger

1 Like

Snodig. Vet det er litt muffens med chatten til tider. Har vurdert andre chatløsninger, men har ikke funnet noe som ikke har andre svakheter, så er litt stuck med den til noe bedre dukker opp.

Hei.
Det har blitt umulig og lese tråder man følger da man bare får lest litt nedover før man må gå ut av tråden for så og gå inn igjen.

Er det noe galt hos meg?