Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Skylder @pdx en øl, @TekBot reddet ræva mi i PHO i dag gitt!

7 Likes

Hei!
Er det mulig å varsle om nye aksjonærlister på en annen måte enn @ListeBot, feks den gule notis-greia?

Det er utrolig irriterende å få opp alle trådene til alle selskapene hvor det informeres fra @ListeBot, selv om hun er dempet.

Nå kommer det å gå en uke til neste gang jeg irriterer meg over dette igjen :slight_smile:

3 Likes

What up med å drive å slette TAspørsmålene mine i Nano Teknisk Analyse?@Savepig @pdx

Litt ulydig godkjenning av flagging kanskje?

Lol, ikke ulydig. Ivrig. Ivrig godkjenning :sweat_smile: lar den stå.

2 Likes

Den ble flagget av flere, og siden innlegget ikke inneholdt så mye TA-relatert ble den fjernet :slight_smile: Når man begynner å snakke om triggere og andre ting fører det til urelatert diskusjon så vi må fjerne et lass med innlegg. Ikke vondt ment :wink:

2 Likes

Er kanskje en bedre løsning å flytte det? :stuck_out_tongue: Jeg lurer fremdeles på hvilke tekniske indikatorer jeg skal se etter for å kunne anta at formasjonene fullbyrdes.

trenger ikke utdype om problemene på hjemmebane i feedback tråden til pdx…

2 Likes

@solskimm: Jeg skal redusere antall tråder den poster i snart :slight_smile:

1 Like

Fra et moderatorståsted så sparer vi mye stress på å bare moderere ta-trådene nazi sånn at folk heller bruker småprat.

Skjule et innlegg tar 0,5 sekunder, flytte kan ta et minutt.

Det er ikke timelønn på dette arbeidet. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Noen andre som har opplevd at man lager en post på forumet og så blir den bare borte? Er det noe som er bugget?

1 Like

Det er ikke en bugg, innlegg som blir rapportert blir ofte editert eller fjernet av administrator teamet.

1 Like

Har kjære TekBot fått hikke eller sovna.?
Den siste børsmeldingen fra Nano dukket ikke opp i fundamentaltråden.


Gjorde et lite innhopp på TekBots vegne, men det blir jo ikke det samme…
Noen er litt sulteforet på info nå, så vi trenger den grønne krøllen som får oss til å hoppe litt i stolen.

2 Likes

Takk, skal undersøke!

1 Like

Bra du etterlyser børsmeldinger, men dine fetisjer for Kermit trenger vel ikke vi vite mer om? :rofl:

1 Like

Å bare fjerne poster som ikke passer en moderator virker på meg veldig useriøst når det skjer uten at den som har skrevet posten blir gjort oppmerksom på det.
Synes brukerne må få en tilbakemelding med hva som er galt og en oppfordring til å redigere eller slette denne selv. Vil da på sikt tro at det vil bli mindre arbeid for moderatorene.

Brukeren får tilbakemelding når poster modereres. Så jeg skjønner ikke helt hva du føler mangler?

Jeg har opplevd å få slettet post uten noen melding.

Forumet sender automatisk melding når en post slettes, hvis det gjelder korona tråden så ble ca 20 poster fjernet og det ble lagt ut fellemelding

Nei, det var ikke den. La inn en melding på mandag som stod en stund og bare forsvant, skyldes kanskje bugs da?

Ingenting som forsvinner, det skal alltid komme opp en melding i høyre hjørne når en post modereres bort. Hvilken tråd var det i?

Svinaktig fine aksjer - Bjellegrisporteføljen