Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Har du vurdert nattmodus på Tekinvestor, med mørk bakgrunn? Plagsomt å lyse opp hele rommet til kidden når han skal legges og jeg skal lese siste nytt om krypto og drøye vi menn vitser i chatten.

2 Likes

Har du iPhone?

Gå til innstillinger -> generelt -> tilgjengelighet ->snarvei -> smart fargeinvertering

Med 3 raske trykk på hjemknappen blir alle farger invertert.

Bruker det hver kveld :smile:

Kanskje noe lignende på android?

3 Likes

Kan man på något sätt filtrera bort ämnen som man inte vill följa? :face_with_raised_eyebrow:

Flott tips, men fælt å lese da, synes jeg. Hva med å dempe lysstyrke til minimum?

Under profilinnstillinger:

2 Likes

Er det bare på min iPhone chat ikke funker? Null brukere inne…

Den er midlertidig utilgjengelig. Problem hos leverandøren :+1:

1 Like

Virker igjen nå ser det ut til. Har lagt merke til at den faller ut i noen minutter en gang i blant :slight_smile:

Funker ikke på min iPhone, ikke viktig nå, bare tilbakemelding😉

Ikke hos meg heller - men virker på PC. Merkelig.

Funker nå :slight_smile:

Morn! Er det meningen at man skal kunne lese forumet uten å logge inn? Ser at man kan lett trykke bort login skjermen og lese forumet. Innbilte meg at det ikke var sånn før men jeg husker sikkert feil :slight_smile:

2 Likes

Jeg gidder ikke lese igjennom 250 innlegg her, så vet ikke hva som er tatt opp. Jeg irriterer meg litt over at chatteboblen ligger over tekstfeltet på telefonen. Det er sjeldent jeg ikke redigerer innlegg og den kommer ALLTID i veien for meg, enten ved å skjule ett ord eller gjøre det vanskelig å flytte “pekeren”. Ellers supert forum!

4 Likes

Har bestandig det samme problemet når jeg skal redigere innlegg på telefonen ja.

1 Like

Skal se om jeg kan gjøre noe med det :smile:

2 Likes

Er det på mobil eller desktop, hvilken nettleser? :smile:

Desktop, testet både Chrome og Firefox. Har ikke testet på mobil men kan gjøre det.

Edit: På mobil så dekker “splash screen” hele skjermen så klarer ikke lese forumet der selv om jeg såvidt klarer å scrolle gjennom kategoriene på bunnen av skjermen.

2 Likes

Takk, du har helt rett - det må fikses :wink:

2 Likes

Dette funker fortsatt ikke i Chrome i Windows 10, men funker fint i Chrome på mobil.

1 Like

Det burde skrives en guide til alle funksjonene på tek og legges som sticky på topp til enhver tid.

Sitter og demper tråder nå og jeg måtte faktisk søke for å finne ut hvordan jeg gjør det.
Skulle vært et lite verktøyikon på hovedsiden så man kunne massedempet tråder ved å huke av på de der :slight_smile:

En annen ting @pdx er jo jeg som har klaget på oppsettet før. www.dcn.no har faktisk 3 forskjellige utseende å velge mellom. Og jeg liker generelt oppsettet som du sikkert har fått med deg en million ganger. Samtidig ser du aktiviteten har tatt helt av og det opprettes nye tråder over en lav sko. Slitsomt for gamle menn som meg! :smiley:

2 Likes