Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Er chat borte vekk på iPhone?

Skal ikke være det. Hvilken iphone/iOS versjon er du på? Er den borte i safari og f.eks chrome? :smile:

Siste versjon, bruker bare Safari.

Prøv å tømme nettleserlogg og data i innstillinger -> safari :smile: det virker i safari hos meg. Prøv også å lukke safari helt og starte på nytt.

1 Like

Fortsatt ikke chat er, hvor skal den være?

Nederst i høyre hjørne der den pleier å være :slight_smile: Er den der på PC?

Chat funker på Chrome på Android/Windows

Funker her og, på Android.

Noen flere som mangler den på eple-telefon? :slight_smile:

Bra innspill :slight_smile:

Legger inn tips etter hvert i denne tråden, hjelp gjerne til hvis dere har noen :slight_smile:

1 Like

Lyst til å navigere forumet som om det var 1998? (altså, via kategorier som inngangsport i stedet for en liste med nye tråder) :wink:

Gå til Brukerinstillingene dine ved å trykke på bruker-bildet ditt øverst til høyre, og så velge tannhjul-ikonet.

Trykk på Grensesnitt i menyen til venstre og bytt Forvalgt hjemmeside fra “Siste” til Kategorier :slight_smile:

3 Likes

Slik ser min skjerm ut på iPhone:

Snodig. Ser du er på Edge-nettverk, men det var kanskje bare akkurat da bildet ble tatt. Er det en nyere iPhone?

Kjøp skikkelig telefon (Samsung) :sweat_smile::+1:

2 Likes

iPhone 7, Edge hele helga😕.
Mulig det er det ja, skal prøve å dele nett med konas telefon. iPhone selvfølgelig @Oilimp :blush:

2 Likes

Fortsatt likt:

Hvis nettet er tregt kan det være at forespørselen om å starte chat ikke fullfører skikkelig. Sliter med å komme på en annen grunn :slight_smile: Prøv igjen når du ikke har Edge :wink:

1 Like

Kan siden fungere tregere når det er flere brukere inne?

Chat funker på min iPhone 6.

Nå er det noe som står og spinner. Ser ut til at den er der nå, men får ikke åpne.

Irriterende med dårlig nett. Har Ice på barnas telefoner, kona har Telio, jeg har Telenor og det er bare jeg som har dårlig dekning her…