Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg tipper det har med nettverket å gjøre ja :slight_smile: Chatten er på en annen server enn forumet så det er derfor den ikke vises selv om forumet laster OK.

Litt, men serveren er overdimensjonert til de grader nå, så det pleier ikke være noe problem :wink:

2 Likes

Wow, demping av alle cryptotrådene var fantastisk.

6 Likes

Jeg har muligens en bug å rapportere. Når vi i de siste dagene har slitt med at siste svar ikke har dukka opp og man har refresha det ene og det andre også vipps funker det igjen.

Det startet likt med @Christian skrev i pcib tråden for min del i dag. Mens han holdt på vår det klin umulig å få tråden til å fungere. Kom opp at han drev å skreiv, men ikke noe mer. Og han er jo så forbanna treig! :innocent: Så hang Den seg mens oilimp skrev før den til slutt var tilbake til normalen

1 Like

Jeg ser at det er en bug ja, heldigvis tror jeg at jeg vet hva det skyldes, så håper på å finne en fiks snart.

Kaller du meg og @Christian bug spreaders?? :joy::joy:

Nei, bare vannvittig trege :frowning:

Opplever at denne funksjonen i det siste ikke fungerer optimalt. Trykker jeg på navnet står det bare “laster…”
image

xxxxxxxxxxxxxxx

image

Jeg er på saken :smile:

Hadde vært veldig bra med en egen skreddersydd kategori hvor en kan velge selv hvilke som skal vises. Kanskje også ha en boks ved siden av for alle kategorier så en enkelt kan se det og. Av og til må en scrolle ganske langt ned for eller bruke søk for å finne de postene en er mest interessert i.

2 Likes

Byttet email @pdx og fikk ny" Takk for at du har blitt medlem av TekInvestor, velkommen skal du være!" mail. Men takker igjen for velkomsten :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg liker å gjøre ting skikkelig! :smiley:

2 Likes

Dataforbruket mitt har gått en del opp. Og jeg surfer stort sett på tekinvestor. Har noen andre opplevd dette? Det går pågått en stund, og jeg mistenker chatten. Har siden blitt tyngre å laste de siste 6 månedene?

Jeg tror ikke det er noe som har gjort siden vesentlig tyngre i det siste… Det kommer kanskje litt an på hvor mange bilder det er i trådene du leser.

Det er nok mer siste ni måneder. Mulig det bare er mer bilder. Grunnen til at jeg mistenker Chatten er at databruken gikk markant opp etter at den nye kom. Jeg ser også at den lastes inn på nytt hver gang jeg går inn på en tråd, og hver gang det er en tråd som blir oppdatert på forsiden.

2 Likes

Er denne nødvendig? Flott at det står hvor mange som er online, men jeg synes det er litt irriterende at det blåses opp når jeg holder musepekeren over.

image

image

5 Likes

Doktor, det gjør skikkelig vondt når jeg trykker på skuldra! Doktoren: ikke trykk der! :sweat_smile::+1:

2 Likes

It’s not a bug, it’s a feature! Visste ikke at interaksjonsdesignere også brukte den slageren. :smiley:

3 Likes

Er det bare meg som mener at forumet er tregere nå når det er kommet mange flere medlemmer?

1 Like