Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Innimellom opplever jeg det samme, usikker på hva det kommer av.

2 Likes

Pokker, leste du ikke siste linjen jeg skrev???
Skulle jo provosere deg!:joy:

2 Likes

Vel, mission accomplished :smile:

2 Likes

Kanskje et dumt forslag, men jeg foreslår det allikevel :see_no_evil: Jeg personlig klarer meg helt fint med dagens løsning, men jeg mener å ha lest noe om at en liker bedre når overskriften til et emne er på 1 linje.

For å unngå at overskriften til et emne går over 2 linjer i visningen av alle emner, kunne kanskje ting innenfor parentes være i en mindre skrifttype. Selv pleier jeg å oppdatere hva som står innenfor parentes, typisk for ICO kan man endre litt underveis at 20%, 50%, 70% osv er solgt.

I tilfellet under vil “registrering stenger 21. jan kl. 02.00” endres så fort registreringen er stengt, og deretter endres til når ICO starter.

image

1 Like

Förslag: införa en nivå till innan dagens ”ämnen”. Exempelvis: aksjer (för börsnoterade papper), krypto (för allt som gäller krypto) osv. Att alla ämnen sorteras i en bolk gör att jag går miste om en del uppdateringar i ämnen som intresserar mig.

Det kanske går att ställa in redan idag, i så fall får jag bara beklaga den här posten :wink:

1 Like

Har du sett denne? :slight_smile: TekInvestor Tips og Triks

1 Like

Hvis det har kommet et nytt innlegg i et dempet emne, så vises det som at det har kommet noe nytt. Kun irriterende hvis du har tekinvestor oppe hele tida.

image

5 Likes

Har ikke alle det? :slight_smile:

3 Likes

Hvis emnet ikke er dempet, så vises det jo når du trykker på varselet. Hvis emnet er dempet, så trykker du på varselet, og det eneste som skjer er at det blir borte.

2 Likes

Svarte på denne kommentaren:

hvis du har tekinvestor oppe hele tida.

2 Likes

Alle har vel det ja? :smiley:
Men enig med @Christian at det er småirriterende, her tror jeg det kommer DE kanonbra nyhetene om Nano, så er det bare en av de 21.724 kryptotrådene eller noe som jeg har dempet, som er nytt. Altså litt luremus-aktig! :joy:

3 Likes

Skal undersøke og evt be om at det fikses :slight_smile:

2 Likes

Det er et kjent problem og virker som det kan være krevende for de som lager forumet å fikse: https://meta.discourse.org/t/x-new-updated-topics-gets-triggered-for-muted-topics/36226/14

1 Like

Ok, jaja det er ikke den største irritasjonen uansett, man blir vant med det. Finner alltids andre ting i verden å irritere seg over! :joy:

1 Like

Opplever et par ganger at når jeg svarer på noen andre sitt innlegg, så kommer det ikke med at jeg har svart dem, altså typ slik som når noen i dette tilfellet har svart på pdx sitt innlegg:
image

Edit:
Når jeg redigerer svaret mitt så står det at det er et svar på innlegget til rostov, men det dukker ikke opp ved selve innlegget.

1 Like

Hvis du svarer på det siste innlegget i en tråd vil den ikke vises :smile: ellers ville det vært sånne på alle innleggene.

1 Like

Hm, nå svarer jeg på ditt innlegg ved å trykke på pilen jeg har markert i grønt (samme som jeg gjorde i forrige eksempel).

Edit: skjønner greia nå :sweat_smile:

1 Like

Morsomt å se at de har samme forslag til løsning som jeg selv tenkte på. Da er det nok noe som kommer.

Søkeresultatene har begynt å bli såpass dårlige at det er irriterende. Når jeg leter etter en post jeg postet for et par dager siden, med et spesifikt ord, og de eneste postene som dukker opp er flere uker gamle, da er det litt problematisk. Har vært sånn en stund nå. Fix!

1 Like

Det er noe rart med søket men jeg tror ikke det er unikt for forumet, men heller at søkemotoren ikke er 100%. Får du treff på det du leter etter ved å bruke https://beta.tekinvestor.no/search?expanded=true&q=Ord%20%40VargVemund eller ved å bruke Google? https://www.google.no/search?safe=off&rlz=1CDGOYI_enNO590NO590&hl=nb&ei=rxxqWqzVO8OssgGd5p-oCQ&sjs=3&q=ord+site%3Atekinvestor.no&oq=ord+site%3Atekinvestor.no