Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det begynner jo å danne seg en liten konvensjon om at vi har flere tråder om en del enkeltaksjer, f.eks generelt ,TA, aksjonærlister osv, kunne man laget et eller annet begrep om dette slik at disse trådene kunne linket til hverandre?

1 Like

Grensesnittet ble plutselig endret! Er det noe du @pdx gjorde nå?
Edit: Nå er det som før!

Prøv en refresh nå - jobber med noen stilark som gikk i vranglås :wink:

1 Like

Forstår. Ikke problem, ble bare litt overrasket da siden ble helt forandret!

Takk for at du sa fra, er ikke alltid jeg får med meg når feil oppstår :slight_smile:

Hvor mange ganger må jeg svare på spørre undersøkelsen som popper opp? den dukker opp minst 1 gang hver dag nå :stuck_out_tongue:

Helt til alle er 100% fornøyd :grinning:

2 Likes

Kanskje det at jeg gir 0 og skriver HO RULER! er grunnen til at den stadig dukker opp :stuck_out_tongue:

1 Like

HAHAHAHA

mer beskrivende body

1.82cm, 90kg, sexy as hell.

Var det du mente?? Riiiiiight?n :thinking::thinking:

1 Like

Dette skjer fra tid til annen på enklte emner, i dette tilfellet generell krypto. Jeg trykker på emnet men ingen ting dukker opp. Det skjer heller ingenting om jeg scroller.

Edit: det har vært slik flere ganger i dag, men plutselig dukket det opp som normalt :smiley:

2 Likes

Det skjer ofte meg og, men innholdet kommer om jeg refresher siden.

Merkelig, den var ny for meg. Skriv gjerne hvilken nettleser bugs skjer i og den eksakte adressen til siden det skjer på så jeg kan prøve å reprodusere :smile:

Det har skjer av og til med meg også, bruker Chrome på windows 10 tror det kanskje skjer hvis jeg har flere vinduer oppe og chatten oppe. Det skjer ikke ofte nok til å være irriterende.

Jeg tror dette henger sammen med når noen skriver. Jeg har sporadisk hatt denne buggen selv også, og det virker som at det skjer når det er mye trafikk

1 Like

Chrome på windows 7 (av alle ting). Link: Kryptovaluta Generell tråd 💰

Mulig 4972 var et litt lavere tall ettersom det var noen færre innlegg i tidligere, om det har noe å si.

1 Like

Brukte den nye muligheten for å lime inn tabeller i dag og den funket veldig bra. Begynner å bli mye bra funksjonalitet her nå @pdx! :+1:

1 Like

Godt å høre :smile::+1:

1 Like

01.02.18 15:00-15:02

Forumet går så inni granskauen tregt.

/report end
format c: /u

01.02.18 15:04

Det fortsetter.
Enden er nær.
Apokalypse.

/End report