Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Nå når Paddy og tinvest svarer samtidig henger hele funcom tråden. 10.23 wed 14 2018.

End report
Admin_ban

@pdx, jeg har til stadighet problemer med at tråder ikke laster.

Det skjedde ikke ofte før, men nå skjer det såpass ofte at det er irriterende.

Kjører chrome på windows 10.

PS: Bilde fra PCIB-tråden som jeg har forsøkt å lese fem ganger uten å lykkes.

Står det noe i konsoll-loggen når det skjer?

1 Like

Jeg kan prøve å sjekke neste gang det skjer, kom inn nå.

1 Like

2 Likes

@pdx chatten døde?

Chatleverandøren har sikkert startet serveren på nytt, tror den funker nå :smile:

1 Like

@pdx be like…

25b28q

9 Likes

Forslag: gratis insider abon. til årets tips! (du står fritt til å velge varighet) :slight_smile:

2 Likes

Hvordan sletter jeg ting fra min portis?

Du setter antall eid til 0

1 Like

Og årets tips er forslaget om å gi gratis insider abonnement til den som kommer med årets tips? :smiley:

2 Likes

Woah dude, mind. blown. :smile:

1 Like

@pdx - Jeg tror det kunne vært en god idè og ha “minst” 2 insider-chatter også.

1: Insider Småprat (Her snakker vi om ferie, skiturer og kas dråg vi tok med oss hjem fra byn med 2 i promille.

2: Insider Børsprat - Aksje diskusjoner med det fundamentale og TA i fokus.

Grunnlag: Når det er mye aktivitet på chatten så blir det mye scrolling og mye lesing for å få med seg det man ønsker å lese. Og når man har aksjerelatert diskusjon med noen så slipper man gjerne at det kommer “useriøse” innspill i mellom.

1 Like

Savner fortsatt det gamle systemet på chatten, at når man åpner den på nytt så kommer du til den kommentaren du leste sist. Lik som på trådene. Mangelen på det er nok en stor del av grunnen til at jeg ikke bruker chatten noe særlig mer.

3 Likes

Helt enig.
Men et annet «problem» er at vi er så mange nå ift før. Merker jo det på aktiviteten generelt.

Jeg er en sjelden gang innom chaten, men det å scrolle tilbake blir liksom litt klønete synes jeg…

Men med stor aktivitet så ville det fort tatt vinter og vår å se gjennom, og en vil være for sen til å kaste seg på diskusjon…

6 Likes

Fyi @pdx - “tom” NANO 2018-tråd.

2 Likes

Kjenner det koker over snart. Svært ofte så er det en misplacement i chrome på mobil. Så om jeg skal trykke svar så trykker jeg egentlig en cm høyere på skjermen i teksten. Og om jeg trykker i teksten så trykker jeg egentlig på verktøylinja

@pdx

Jeg har sett noe lignende hvis jeg akkurat har byttet til en fane med forumet i seg… eller skjer det hele tiden?