Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det er som du sier i forbindelse med fanebytte når jeg tenker over det.

Jeg tror siden vises i en tilstand der den kan motta klikk, men så oppdateres den med nytt innhold når fanen har blitt lastet og så «brukes» klikkene på det nye innholdet - på feil sted. Tror ikke jeg kan gjøre så mye med det, dessverre, men enig i at det er irriterende!

Det vakke sånn før. Fiks det! :innocent:

Alltid vært sånn hos meg :smile:

Satt på TI på mobilen her om dagen og byttet til Skrivebordsvisning for å se om jeg kunne få tilgang til porteføljen min. Når jeg ville bytte tilbake til Mobilvisning så var chat-ikonet i veien, og tok meg ganske lang tid før jeg fikk klarte å treffe “Skrivebordsvisning”-knappen i hamburger-menyen.

1 Like

Jeg personlig mener det å gå sammen med Hegnar ikke var/er et sjakktrekk. Gjerne du får flere medlem, men kvalitet før kvantitet. Forumet nå ble også veldig lite oversiktlig

Genial aprilsnarr.

3 Likes

Fin redigering! Men alle ser at du gikk fem på :joy::joy::rofl:

1 Like

Ja, det er det ingen tvil om! O:):blush:

5 Likes

Jøøøørgen :rage::rage::rage::rage::rage:
@pdx

Hint: høyre hjørne oppe

1 Like

Det er ulempen med å ha så mange brukere, de legger merke til alt som er feil i løpet av sekunder. #fml #luksusproblem :smiley:

3 Likes

Blir så eitrande førrbanna!

1 Like

helvete! jeg klarte å treffe krysset! hva tror du skjedde når jeg trykka på tekinvestor for å komme til forsiden? meldingen dukka opp igjen :sneezing_face::sneezing_face::sneezing_face::sneezing_face::sneezing_face:

Edit nå fikk jeg den vekk mens en tråd lastet.
#takk for treg server :grin:

1 Like

@pdx, en ting som er forventet på norske ehandel-siter hvor man tar betalt for en vare, er at det tydelig fremkommer hvilket selskap (organisasjonsnummer) man betaler til. Kunne nok vært en ide for deg å implementere. :slight_smile:

1 Like

Enig! Står nederst i alle faktura, men for de som måtte lure så er org nummeret: 894662212 MVA :slight_smile: ( og ja, jeg betaler skatt og moms med glede for alle som måtte lure :wink: )

2 Likes

Blir en oppfriskning av betalingsløpet om ikke så lenge, da det har skjedd mye nytt siden jeg lagde den siden - skal huske på å ta det med da :slight_smile:

1 Like

@pdx
Forstår at du ønsker flest mulig som betalende kunder, men nå begynner det å fremstå mest som spam med all masingen… Mobilskjermen er ikke så stor og det er litt slitsomt at du fyller opp mye av skjermen😀

1 Like

@milord: Tok bort den som kanskje tok mest plass nå :slight_smile: Takk for tilbakemelding!

2 Likes

@pdx bare en småting, men portisen min (kun Nano) Er opp 6,4% i dag står det her, men på topp ti står det kun opp 4,7%. What gives? Krever du prosenter nå? :joy:

3 Likes

Den oppdateres hvert 10. minutt :smile:

1 Like

Da er en av de feil, for jeg oppdaterte siden, og det sto forskjellige prosenter på de. :slight_smile:
Edit: Eller er det ti minutter ekstra lag på topp ti listen?