Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

De har litt forskjellig oppdateringsfrekvens ja :smile:

1 Like

“Topp 10 portefĂžljer i dag” er ikke sĂ„ veldig interessant, den har en tendens til Ă„ ha alle som har kun investert i en aksje, og gjerne samme pĂ„ alle ti :stuck_out_tongue:

3 Likes

BĂŠrer litt preg av at mange har funcom ja :smile:

Eller nano :grin:

1 Like

Hadde det gÄtt an Ä droppe oppdateringen av tittelen pÄ websida nÄr man har vÊrt innom chatten? NÄ bytter den mellom den vanlige tittelen og starten pÄ forrige melding. Ganske irriterende nÄr det ikke har skjedd noe nytt i chatten


Enig, den er irriterende. Den styres av chatscriptet som lastes eksternt. LeverandÞren har ingen innstilling for Ä skru det av, sÄ jeg mÄ i sÄ fall hacke til noe greier. Legger pÄ to-do. Takk!

2 Likes

Ligger denne her ogsÄ;

Ser det har vert litt problemer med Ä hente ut realtime aksje status fra Hamlet Pharma (sikkert andre svenske aksjer ogsÄ) en stund.

Noe du kan se pÄ @pdx ? :blush:

1 Like

Flere ikoner. Savner det gamle overdrevne smiefjeset blant annet :slight_smile:

1 Like

De 700 ikonene vi har er ikke nok? :joy:

1 Like

Et par nuller til sÄ er vi der :smile:

1 Like

Er det mulig Ă„ ha cashbeholdning i portefĂžljen?

Ikke enda - har tenkt at det kanskje er litt tungvindt Ă„ holde cashbeholdning opdatert - ville dere brukt det?

Mulig du har rett. Jeg tenkte det var nÞdvendig for Ä fÄ med daytrades. NÄ vises vel kun utviklingen i posisjonene man sitter i?

Stemmer :smile:

@pdx need tokens! evt sÄ kommer det masse rare feil pÄ chatten nÄ.

Snodig. Genererer nye tokens manuelt nÄ, sjekk om det virker om 5 min :smile:

GĂ„r det ann Ă„ ordne sĂ„ jag kan byte navn pĂ„ “Sektor” fordelingen? Annet, og blĂ„tt er litt kjedelig.

Tenkte om jag kunne dþpe det til typ “Bra”, “Bedre”, “Best”?

1 Like

Hvis du redigerer det fÞrste innlegget i trÄden din om Hamlet f.eks, og legger til taggen «hamlet_st» (enklest pÄ desktop) vil den legge seg i riktig kategori (jeg har gjort det for task_st nÄ). Sektorene matches mot trÄder med samme symbol/ticker :smile:

3 Likes

@pdx Har du mulighet til Ä banne brukere fra spesifikke trÄder?

Det hadde jo vÊrt en drÞm om du kunne banne de som tross gjentatt tilsnakk, fortsetter Ä poste i TA-trÄdene, alle sine fundamentale argumenter som det finnes en bunch med andre trÄder for :blush:

2 Likes

Litt drÞyt Ä banne for sÄnt?
Minn folk pÄ det nÄr de skriver i feil trÄd, og take a chill pill, straks freddan :grin::+1: