Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Ny Css @pdx? Det ble litt svømmende med grå skrift på grå bakgrunn, for lite kontrast for min del i hvert fall. Enten burde skriften være mørkere, eller bakgrunnen lysere. :slight_smile:

Sjekka i photoshop og bakgrunnen har 98% brightness og teksten 68%, så ca 1/3 av max kontrast.

Edit: på mobilen er kontrasten helt ok, men skjermen der har sikker 1000:1 i kontrast vs 400:1 eller noe på pc-skjermen.

1 Like

Uenig der, dessverre. Jeg snakker jo ikke om ban fra forumet, kun tråden og gjerne for en periode. Det er helt unødvendig at de av oss med interesse for TA skal få diskusjonene ødelagt gang på gang av folk som ikke vil forstå TA og som bare messer i TA-trådene om at TA er tåpelig og at det fundamentale i selskapet er helt konge. Det finnes en håndfull andre tråder der det er helt greit å gjøre, så ban i TA-trådene er faktisk svært marginal straff/konsekvens.

Prøv å gjett hva som hadde skjedd om jeg til stadighet hadde gått inn i Funcom-trådene og sagt at kursen skal ned fordi den skal det og forøvrig er selskapet teit…Hadde blitt avliving pr internett :wink:

6 Likes

Ser poenget ditt, men for guds skyld ikke trekk noe negativt om Funcom inn i dette, da blir vi å følge Aksjespesialisten og Stinke/sokrates ut døra med en 100 års ban :joy::joy:

1 Like

Den var innenfor kontrastkravene til WCAG osv, men jeg er enig i at kontrasten er litt for lav. Den vil variere veldig fra skjerm til skjerm. Litt juks å velge fargene på en Mac med relativt bra skjerm :wink: Gjorde tekstfargen mørkere nå :slight_smile:

1 Like

litt rar plassering av de nye knappene?

har 2560x1440 skjerm

plasering

1 Like


9,09/6 != 1,047 :stuck_out_tongue:

Er det noe å gjøre for å få gang på forumet? Stenge ute 90%?:joy:
Eksplosiv aktivitet?

Chatten sliter litt også nå!

Mye brukere?

Både siden og chatten ser ut til å funke fint nå, ser heller ikke noe unormalt i loggene - kan dere vær mer spesifikke på hva som er feil? :smile:

Nanokursen.

3 Likes

Når CE videoen ble lagt ut var hele forumet tregt som fy.
Prøvde ikke chat.

1 Like

Funcom hug of death :slight_smile:

1 Like

Funker ikke å @tagge folk i chatten! WRÆÆÆL :japanese_goblin:

4 Likes

Kunne godt tenkt meg en funksjon i portisen for kontanter. Da er verktøyet komplett for min del :slight_smile:

3 Likes

Tar også gjerne en funksjon som gjør at man får mer kontanter :grin::+1::moneybag::heavy_dollar_sign:

4 Likes

Nå som ikke har tid til å lese alle innlegg skulle jeg gjerne hatt mulighet til å se alle uleste innlegg (i tråder som man ikke har dempet) sortert på dato nyeste først. Merker at det er en viss terskel for å åpne en tråd med flere hundre innlegg der man blir sendt tilbake på en tidsreise til fortiden. Forumet fungerer bedre for heltidsbrukere enn casual lesing

6 Likes

En løsning er å selge Nano og kjøpe Funcom.
Så kan du etterpå kjøpe tilbake Nano og i tillegg ha cash. Pluss en gedigen restskatt neste år😂

Edit: kjekt å se @holmes innom👍

1 Like

Restskatt skal jo ikke betales før neste år :wink:

Kan godt hende det er en god ide faktisk :smiley:
Angående restskatt så har jeg Aksjesparekonto, skatter ikke før jeg tar ut overskuddet :+1:

hele ti hopper/ oppdaterer seg hyppig.
Tekst man har begynt på forsvinner

1 Like