Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hehe, jeg vet ikke hvorfor det ikke virket - men nå har jeg skrudd endring av tittel helt av så ingen opplever denne traumatiske skuffelsen som du har gjort nå @Oilimp! :smiley: #neveragain

4 Likes

@pdx Fine tilleggsfunksjoner, men kanskje det hadde vært en ide å kunne deaktivere om ønskelig. For noen er dette bare støy, på en ellers så oversiktlig forum framside.

5 Likes

Kjenner jeg blir fornærma over at du ikke leser NANOtrådene :sweat_smile:

Ganske ubrukelig å ikke kunne slette kjøp/salg i porteføljen hvis de er feil. :stuck_out_tongue:

Det øker kompleksiteten noen hakk hvis man skal kunne redigere tidligere handler. Hvis du vil endre f.eks antall aksjer solgt i en av flere trades du har gjort i en aksje, og så i traden etter solgte du alle aksjene. Da stemmer ikke antallet du solgte i den traden lenger, så du må redigere den også. En trade påvirker også antallet du har i porteføljen, så da må den endres også. Jeg kan kanskje gjøre sånn at du kan slette/endre den siste traden i hver aksje, men ikke tidligere, for å forenkle jobben litt.

2 Likes

Å kunne slette siste trade hadde løst problemet jeg fikk i hvert fall. :slight_smile:

2 Likes

Manuell zoom på bilder i iOS-appen? :slight_smile:
vet man kan trykke for å forstørre, men da blir det enten veldig lite eller ganske stort :stuck_out_tongue:

1 Like

Enig, det er litt irriterende :slight_smile:

Så jeg fikset det!

Nå kan du zoome hvor du vil på forumet. Dette kan ha noen uforutsette konsekvenser, så si fra hvis dere opplever noe rart :slight_smile:

God helg folkens!

4 Likes

:sweat_smile:

4 Likes

Melder dette inn som rart jeg da :slight_smile:
Slik ser det ut når jeg trykker på chaten i iOS-appen. Forum-delen ser riktig ut. :thinking:

1 Like

#spam pdx :smiley:

1 Like

Da har jeg rullet tilbake til slik ting var før… ser chatten OK ut nå @rgreve og @kaei ? :slight_smile:

1 Like

Jepp, funker fint nå :blush:

1 Like

@pdx nok nye topics ikveld?

La de du har laget synke litt før du lager mer?

image

Greit! :smiley:

7 Likes

haha

@h3nk1 vinner internett ass

3 Likes

FEil tråd, jaja :smiley:

1 Like

Kunne ikke sagt meg mer enig, har ikke gjort annet enn å dempe en million tråder hver gang jeg logger meg inn i dag :rofl::joy:

Flere skal det bli! :smiley: Må bare komme gjennom alle som ligger i backloggen så vil det roe seg. Skal ta 5 nye hver dag nå, kl 12, oki? :slight_smile:

4 Likes