Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

I perioder kan det være utrolig mange som prøver å laste siden samtidig, og da kan den slite litt. At du må slette ting for å laste siden høres ikke helt normalt ut. Likevel er serverkapasiteten mye bedre enn tidligere nå, og utifra loggene er serveren bare ca. 30-40% belastet på peakene.

Har flere opplevd treghet de siste dagene?

Nope, har funket bra hele tida.

Buggen med at siden henger seg av og til skjer fra tid til annen og jeg må F5-e.

1 Like

Hm, det er de tre siste dagene. Vanligvis ikke så mange som logger seg på etter midnatt, er det vel?

Da er det rimelig stille ja :slight_smile: Det kjører en backup-prosess på nattestid, men jeg tror ikke det skal gjøre siden så treig.

Siden bare stopper opp under innlasting. Om natten , på dag -og kveldstid. Må begynne med blank nettlogg og ny innlogging. Har stort sett brukt iPad, Oppdatert iOS.

Mulighet for nightmode, hadde det vært mulig? Mye bra sengelektyre her :wink:

1 Like

Ja, se Feedback til PDX

Finnes også chrome/firefox extensions som gir deg night mode :slight_smile:

Er det megastor interesse for nattmodus kan det være jeg mekker noe innebygget etter hvert :slight_smile:

Gjorde en liten test nå. Gikk ut av tekinvestor mens jeg var innlogget, inn på en avisside og tilbake til tekinvestor igjen. Da lastet tekinvestor som normalt igjen. :slight_smile:
Dvs uten blank nettlogg og ny innlogging. Ser ut som om hikkinga stoppet.

Løsningen er nok å aldri forlate TekInvestor, der har du problemet :joy:

4 Likes

Bra triks!

Men jeg tar gjerne en innebygget variant også om det blir aktuelt :blush:

1 Like

Hehe, ser den!:grinning:
Men noen ganger må man følge med på nyhetsbildet. Er jo bølgete for tiden.:ocean::space_invader:

2 Likes

Ja. Tråder som må refreshes som nevnt tidligere. Dessuten har tilogmed appen virka litt treg :sweat_smile:

1 Like

Dette er på ingen måte kritikk, men snarere hjertesukk. Forumet har vokst seg stort og det merkes på antall poster og tråder.

TA-trådene ødelegges av folk som mener det er voodoo/blasfemi og det fører ingen vei med voksenopplæring - den ene eller andre veien.

Går det an å opprette en egen TA-sticker, et subforum man må melde seg inn i for å kunne se innholdet? Så kan de som ikke liker TA holde seg unna der, frivillig eller med tvang?

Ellers er det kult at forumet er så stort, at medlemsmassen har økt og at folk liker TA, FA eller ingen av delene. Det er bare så utrolig slitsomt å rydde vekk de tingene jeg ikke vil lese, slik som skolegårdsdiskusjonene i de ellers gode TA-trådene.

7 Likes

Takk for feedback! Rapporter gjerne innlegg som ikke hører hjemme, så fjerner jeg de så raskt jeg kan :smile: Ser på måter å merke TA-tråder bedre på :smile:

2 Likes

Jeg har et spørsmål: Jeg har solgt aksjer. IKKE FUNCOM. :blush:
Hvordan registrerer jeg salget, går jeg bare inn i min portefølje og endrer antall? I dette tilfellet til null…

1 Like

Det stemmer Duogdu

1 Like

@pdx må er det litt vel hyperaktivitet på nye topics. WR har tråd fra før. Sino også i tillegg til at det er scam

2 Likes

Monobank har vel ikke egen, men det er vel kanskje ikke store intressen for aksjen

Bare å lage det :slight_smile:

5 nye hver dag er vel ikke helt crazy? En del av de har det kommet gode diskusjoner i allerede, så synes det er bra å få lagd tråder for alle selskapene folk følger men ikke prater om. Det vil roe seg etterhvert :smile:

Det kommer tråder om selskap vi allerede prater om dersom den opprinnelige ikke er merket med riktig symbol/ticker. Fint at dere sier ifra, så fjerner jeg de nye trådene. Nye tråder lages kl 12 hver dag, men det er ikke alltid jeg kan sitte parat 12:00 :wink:

2 Likes