Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det var bare dobbelttrådene jeg tenkte på :slight_smile:

1 Like

Pdx, nå begynte innlastingsproblemene igjen.
Fortsatte testinga etter i går, og gikk innom masse andre nettsider, også HO. Vandringen frem og tilbake gikk bra frem til nå . Men for å skrive denne meldingen, måtte jeg starte med blank nettlogg osv igjen.

Snodig. Skjer det kun på iPad?

Til pdx. Har bare testet det på iPad. Prøvde åfå til en skjermdump, hvor man kunne se hvordan lastingen låste seg. Men tok feil bilde, fikk bare opp HO:). Jaja…
Har lastet normalt etter den nye innloggingen og påfølgende vandrerunder.
Skal se om jeg får til en skjermdump om det skjer igjen.

1 Like

Bruker du Safari? Test i så fall om det virker bedre i Chrome eller en annen nettleser :smile:

Ja, bruker Safari.

1 Like

Fortsatte eksperimentet…

Vet du sa det, men jeg brukte Safari. Igjen.

1 Like

Mulig forumet går tregere pga de 17 millioner nye trådene? :joy:
Bra hvis de forskjellige trådene blir brukt/er ønsket, men du sletter vel tråder som ikke blir brukt etter hvert @pdx ?

Hastigheten på forumet påvirkes ikke av antall tråder. Opplever du at forumet er tregt?

Tråder som ikke blir brukt vil bli “borte” ved at de synker i listen over tråder. Poenget med de er at de skal være der for de som følger de selskapene, nå eller i fremtiden :wink: Terskelen kan være høy for å selv starte en tråd selv om en nytt selskap, mens å delta i en som allerede finnes er enklere.

3 Likes

Var jo en god nordnorsk overdrivelse inni der da :smiley:
Av og til går det litt tregt, men ikke så mye og ofte at jeg gidder ta det opp. Er fornøyd med forumet som det er, og det er vel bare bra hvis flere brukere får diskutert sine selskaper i en tråd :+1:

1 Like

Funksjon sånn at det er mulig å endre portis uten at det blir broadkastet på baren til siden?

1 Like

@pdx den chattefanen til Parsec popper opp hele tiden hos meg, MEGET irriterende når det ikke går an å fjerne den… Tips?

Snodig, den var ny :smiley: skal kikke

2 Likes

Ah, du må trykke på X en gang til etter at den har lagt seg på bunnen av skjermen :slight_smile:

1 Like

@pdx
Eg vil ha live prat. :man_office_worker:
Er det mulig vi kan få det? Ikkje alle som liker å skrive.

1 Like

Dette er fake news @pdx , fungerer ikke. :rofl:
Den popper opp igjen så fort noen skriver en kommentar.
Og jeg har dempet tråden om Parsec.

Du må kjøpe premium innsider, for å få den featuren. Frem til da forsvinner den aldri! Og snart kommer det store reklamebannere over hele siden! :smiley:

1 Like

Skjer det samme i andre nettlesere?

Bruker Microsoft edge, som jeg alltid har brukt på topplappen, dette er nytt fra i dag.

1 Like

Nok nye poster nå? gode poster drukner.