Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Ikke et dumt forslag, jeg har tenkt på det selv også :slight_smile:

Vi hadde jo chat før på gamle funcominvestor…

Festlig nok det, men med Gordon og Onns i samme chatterom?

3 Likes

@pdx du kan kanskje add’e flere kategorier som

f.eks.

  • Energi
  • shipping
  • Etter børs

Jeg har lyst til å holde fokus på teknologiaksjer, men det er så klart litt diffust hva som er en teknologiaksje… alle blir vel det etter hvert. Når det blir mange nok tråder om aksjer som ikke passer i noen av kategoriene skal jeg lage flere :slight_smile: Hva tenker du Etter Børs er? Off-topic-ting?

Foreslår at det trengs 3 flags + 1 pr like for å få skult en post. Starbreeze sine yrkesaktive her inne er fæle på kampanjeflagging slik at gode poster forsvinner… poster med 6 likes.

1 Like

Uenig. Alt som blir flagget ser jeg på og fjerner manuelt dersom jeg synes det er upassende.

5 Likes

Kommer ikke inn på mobilen, har jeg brukt opp “kvoten”? :slight_smile:

Jeg kommer bare inn på telefon i dag, ikke tablet eller pc

1 Like

Det var det samme her, funker nå da.

1 Like

Hei sorry, serveren tok kvelden men skal være oppe igjen nå :slight_smile:

7 Likes

Hva med et slags opplegg til siden på skjermen som viser hvem som mener aksjen skal opp vs ned innen enkelte tidsrom.

7 Likes

@pdx kan man add en knapp på forsiden med “Marker som lest” slik at man kan markere en tråd lest uten at man må bla gjennom 90 innlegg i en tråd?

Trykk på “Ulest” på toppen av siden, deretter på knappen “Marker alle som lest” nederst på siden:

:slight_smile:

4 Likes

Ser ut som kursoppdateringen har sluttet å fungere

4 Likes

Det ser ut som det bare er sluttkurser tilgjengelig for de fleste aksjer for øyeblikket - det har hendt tidligere at Yahoo Finance ikke får intradagdata fra Oslo Børs, vanligvis løser det seg selv etter noen dager. Skal følge med.

2 Likes

Ser ikke ut til at dagens sluttkurs har kommet med heller

1 Like

Etter litt graving ser det ut som om Yahoo sitt API ikke lenger virker. Det er uvisst om det er midlertidig eller permanent. Flere har samme problem: http://stackoverflow.com/questions/38355075/has-yahoo-finance-web-service-disappeared-api-changed-down-temporarily/38392888#38392888

Beklager at dette ikke funker som det skal!

Ikke noe å stresse over midt i ferien!

8 Likes

En signatur med hvilke aksjer man er inne i?

2 Likes

@pdx

Er teksten i logoen i topp blury eller er det bare hos meg? Resten ser OK ut.