Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Dine poster ? :joy:

1 Like

Tulletrådene som ingen poster i ;9

Det har faktisk blitt gode diskusjoner i en del av de, men jeg skal se om jeg kan få de som er igjen inn uten at de havner øverst.

1 Like

Nå har vi kommet til de aksjene som det er få som eier, så jeg endrer til at den legger til 5 nye aksjer i uken. Så slipper @Evilfreud å få sammenbrudd på nasjonaldagen :smiley: :norway:

5 Likes

Er vel ikke bare jeg som har klaget på at det blir litt mye støy

2 Likes

Ikke klaga , men fyy jeg har dempet mange tråder ja :stuck_out_tongue: blitt egen jobb bare d :joy:

1 Like

Det var ikke meningen! :smiley: Roer seg nå :slight_smile:

Forslag Jørgen! Jeg synes det burde opprettes et tekinvestor fond hvor du er inne i aksjene på topp ti aksjer her inne til enhver tid. Betales samtidig som insider hvor man kan velge satser selv. Hadde lett satt over penger hver måned til det :grin:

2 Likes

Flott at det opprettes tråder for flere selskap. Forumet må kunne vokse og bli for alle.
Viktig å se lengre frem enn dagens hyper også.
Hva ville skjedd med forumet om Funcom og Nano ble kjøpt opp i 2019?

Skulle dog ønske at det var mulig å ha en forside med alle tickerene satt opp i ett system (bransje, alfabetisk el.l). Da kunne kanskje alle tickere ha samme oppsett også (Generel, Ta, Insider…)

2 Likes

Godt forslag! Har en sånn oversiktsside på tegnebrettet :smile:

3 Likes

@pdx jeg kjøpte ny telefon for et par uker siden, og første gangen jeg loada TekInvestor kom det opp “Vil du legge siden til startskjermen?” Jeg trykte selvfølgelig ja og siden har jeg brukt denne snarveien.

Hva er denne snarveien? Er det kun en snarvei, eller er det appen som har blitt installert? Det er ingen synlige tegn på at jeg er ikke i Chrome når jeg trykker der.

Hei, du har nok ikke installert appen, da må du i en app store. Det er nok noe som er innebygget i nettleseren på telefonen din :slight_smile:

Pdx, tror du kan ha rett i at det er Safari som krangler, den siste iOS-oppdateringen.
Forresten, kul den nye meldingsfunksjonen.

1 Like

@pdx kan du få slått ihjel tekbot?

2 Likes

Tekbot er bra, bare litt utfordrene når det kommer nye meldinger

1 Like

Støtter! Orker snart ikke mer… Tross alt mer underholdene å sile ut galskapen på HO enn å bla forbi endeløse rekker med meldinger på TEK…

Forstår frustrasjonen. Bruker dere Ulest-fanen på forsiden? Den viser deg bare de trådene du har vært inne i tidligere.

2 Likes

Men da kan man jo gå glipp av noe!!! :wink: :stuck_out_tongue:

EDIT: ulest-fanen ser foresten helt lik ut som den andre :wink:

1 Like

Kjøpt AI av Elon Musk eller? :grin:

1 Like

Bruk Merk alle som lest-knappen inne på Ulest og se om det hjelper :wink:

Vurderte å bare poste meldinger for de mest aktive aksjene, men da forsvinner også spennende meldinger på de små aksjene som er «på vei opp».

Det blir mest trykk på morgenkvisten når mange meldinger publiseres. Tester ting som de er i noen dager og tar en ny vurdering.

1 Like