Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

funker dette, man må bare være mer aktiv på om man skal følge en tråd eller ikke, når man går inn på en ny tråd

1 Like

Skal tweake den innstillingen :smile:

Selv er jeg meget fornøyd.

Kanskje lage en egen tråd til de som synes det er for mange tråder?

Venter bare på sånn pop-up jeg nå.
“Hei! Jeg er tekbot eller Villige Vera om du vil. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?”
“Live kurser.”
“Du er nå påmeldt nyhetsbrev.”
“Live kurser.”
“Ditt abonnement er nå oppgradert til innsider+.”
“Avslutt.”
“Ønsker du å åpne alle nye tråder i nye faner?”
“Nei”
“Åpner 100 nye faner for deg”

13 Likes

Jeg vet aldri helt om du er seriøs eller kødder når du skriver, men jeg liker det.

6 Likes

Skulle kanskje hatt en fane for wiiki tråder på fremsiden og børsmellingene gikk rett inn i wiiki. Wiiki trådene hadde ikke trengt å vises sammen med «chatte trådene på forsiden. Pluss at wiiki aldri skulle blitt brukt til å komentere i, kun fakta badert info

Edit fuck off auto corect

2 Likes

Får ikke logget inn på tekinvestor via Chrome på PC. I tillegg står det at brukernavnet mitt er ledig :stuck_out_tongue:

Snodig, tøm cache?

Ja. :slight_smile:

Hvis du ikke får logget inn er det kanskje noe med nettverket eller noe som gjør at meldingene ikke kommer frem som de skal, sjekk evt. konsoll-loggen i chrome :slight_smile:

Jeg har litt sær humor @pdx

5 Likes

Er ikke “Småprat” en tråd for dem som synes det er for mange tråder?

2 Likes

I utgangspunktet er børsmeldinger i tråder en veldig fin funksjon!

Samtidig tror jeg kanskje mange har fått et sjokk over hvor mange børsmeldinger som faktisk kommer i forskjellige selskaper hver eneste dag. Mange av selskapene er nesten ikke kommentert her inne, noe som bidrar til at “forsiden” er veldig preget av mange “uinteressante” selskaper her på TekInvestor.

Er det mulig at børsmeldinger kommer i tråder, men at de ikke løfter tråden på forsiden på samme måte som et ordinært innlegg fra en bruker?

2 Likes

Kan man holde børsmeldinger til de 10-15 selskapene folk bryr seg om?

2 Likes

Jeg synes iallfall det blir alt for mye slik det er nå ( får jo “bonus” i de selskapene som kommer med meldinger på norsk+engelsk ). Jeg får jo dosen med børsmeldinger fra newsweb++ og det er dermed ikke de som er viktige å få med seg her.

4 Likes

Har sett flere tilfeller nå der meldingene trigger diskusjon om selskap som ikke blir kommentert så ofte, men jeg ser problemet. Må forsøke å finne balansen, endret til å poste meldinger for topp 30 nå.

5 Likes

viste ikke om jeg skulle ta det her eller i bør vi ha opplagte troll på forumet tråden.
synes sånne kommentarer støtter godt oppunder et forum som liksom skal ha konstruktive aksje diskusjoner, og liksom har som mål å være et seriøst aksjeforum. Jeg tviler på at de som ønsker å diskutere aksjen finner det hysterisk morsomt at de leverer røde tall, selv om det ikke om som noen overraskelse, og hadde vedkommende giddet å lese rapporten hadde han sett hvor de store delene av kaka gikk… så mitt spørsmål er, er det greit at jeg går inn i funcom tråden og gosser meg over at funcom tryner på børs neste gang den gjør det? er det et sånt forum dette er?
lurer

Nå er det ikke så mange som skriver sånne kommentarer heldigvis, men jeg er enig at terging og latterliggjøring er upassende. Det beste er å ikke mate trollene og heller bare rapportere til meg, så fjerner jeg innleggene.

4 Likes

Nå skal det jo sies at @SirSmokealot også har en tone som er ganske krass og til dels stygg mot folk som stiller kritiske spørsmål.

Så greit å feie for egen dør før man klager.

ja, men jeg hadde ikke reagert dersom for eksempel håkon eller duogdu hadde sagt det samme, greia er jo at folk som deg bland annet kun går inn og sprer negativitet, det er en rød tråd gjennom alle innleggene deres… ja, jeg kan kanskje være krass, men jeg synes ikke det er så jævlig rart… man blir ganske lei av alle de små ubetydlige negative kommentarene når det kun kommer piss