Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Du har ikke tenkt på at noen er kritiske fordi det mangler totall kritikk eller risikovurdering blant WR menigheten?

Vi snakker tross alt om et selskap som har svindlet aksjonærene i 10år. Hvor nåværende ledelse ikke har bevist noen ting enda

gidder ikke kaste bort mer tid på deg, det må jo mangle noe.

go natt :first_quarter_moon_with_face: sweet dreams

Du bekreftet poenget mitt, så det er ganske greit :wink:

@SirSmokealot Flere av oss poengterte at WR var fri for penger. Nå har du fått det bevist, og da må du tåle å høre det.

kjære koe , det er ikke det som er greia kjære deg :wink:
det handler hverken om penger eller om enkelt komentarer det handler om røde tråder…

go natt til deg også :wink:

Joda men når det eneste WR har å skryte av er dette…

In spite of the legal expenses from litigation, the Company maintained a positive cash balance of over NOK 2.9 Million at the end of 2017.

Pdx, heller en melding for mye enn en for lite…
Det nye TekBot- systemet er genialt.
Kudos for snekring!
Selv om det kan bli litt støy, forsvinner de jo raskt nedover på lista om de ikke trigger debatt.
Bruker selv mye tid på å grave frem relevant info om selskapene jeg er investert i. Men det er en gave å få servert børsmelding på sølvfat.

Ha en god dag!

7 Likes

helt enig med @F-Tosca .
alle man kan handle via oslo børs burde uten tvil ha blitt med , så kan man sile ut hvilke fra andre børser etterpå.
En annen ting er at tekbot burde bytte navn til anna :joy:

1 Like

Hyggelig å høre at den er nyttig @F-Tosca :slight_smile: Nå postes det meldinger for de topp 30 aksjene på TekIndex (som vises på forsiden). Det ser ut som TekBot poster mellom 5-10 meldinger per dag, som kanskje ikke er så veldig støyete.

La oss kjøre en liten avstemming…

Jeg vil ha…

  • Flere børsmeldinger fra TekBot
  • Samme antall som nå
  • Færre børsmeldinger

0 stemmegivere

Hva er best? :icecream:

  • Kroneis
  • Pin-up
  • Saftis / lollipop
  • Sandwich is
  • Annen is

0 stemmegivere

Kun børsmeldinger for tråder med poster fra brukere :slight_smile:

3 Likes

Jeg liker tekbot, men man kan f.eks bare legge inn tittel + link? Nå blir innleggene veldig lange. Et språk per melding holder. Mulig det også kunne legges inn uten varsel og Bump av tråden ?

4 Likes

Jeg synes Tekbot er genial. De tre siste meldingene fra NANO har jeg lest i tråden.

At det kommer to ganger bryr jeg meg foreløpig ikke om, da de raskt forsvinner oppover. Men det kunne isåfall vært noe å se på om du får fikset.

1 Like

Kan putte teksten i spoiler

1 Like

Tekbot funker bra når man har muta alle tråder man ikke bryr seg om

3 Likes

Followup, mulighet til å dempe uten å gå inn på tråden?

Ser ut som om majoriteten ønsker å beholde antallet børsmeldinger som det er nå :slight_smile:

Enig at et språk per melding holder, men jeg klarer ikke å identifisere at to meldinger er helt like men har forskjellig språk. Dere har sikkert sett at de av og til kommer to ganger, det er fordi de kommer fra forskjellige kilder - ikke alle kildene har de samme nyhetene, så jeg kan ikke bare skru av en av de. Skal se om jeg kan identifisere duplikater basert på tittel bedre og ikke poste på nytt.

Da går vel vinningen litt opp i spinningen? :smiley:

Spoiler ville bare gitt en fin blur-effekt på hele teksten :wink: Men det er en annen variant som kan funke - da blir det i så fall en ekspander/åpne børsmelding-knapp man trykker på for å vise hele teksten. Jeg ser for meg at de fleste synes det er interessant å kunne lese meldingene som kommer, selv om kanskje bare 50% er relevante. Å legge på en sånn knapp gjør at man må aktivt gjøre noe for å lese øker “friksjonen” en del. Å måtte scrolle litt forbi av og til når en melding ikke er interessant er kanskje ikke krise? Jeg tror at å fjerne duplikater på en bedre måte heller bør prioriteres :slight_smile:

3 Likes

Ser at det kunne vært nyttig! Ikke mulig i dag, dessverre.

For å evt. nullstille hvilke tråder du følger, kan du gå til /unread, velge Merk alle som lest, så krysser du av for “Slutt å overvåke disse trådene slik at de aldri igjen vises til meg som ulest”

Deretter kan du gå inn og Følge de trådene du ønsker, og så bruke /unread som forsiden din, da vil du bare få opp de trådene du synes er interessante.

1 Like

Helt klart viktigere

Enig der, det går et sekund å scrolle forbi en melding.
Jeg liker den funksjonen med børsmeldinger i de aktuelle trådene :+1::+1:

Sendte en kravspekk til utvikleren nå for å redusere antall duplikater :slight_smile:

1 Like