Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Å scrolle første gangen er greit, men for meg fungerer noen av trådene litt som en kunnskapsbase som man kan komme tilbake til. Nå er det fare for at de gullkornene som er postet drukner i en vegg av børsmeldinger. Når det er sagt så er det sikkert ikke måten man bør bruke forumet på.

3 Likes

Chatten virker noe ustabil idag, den faller ut og står “kobler til”.

Flere som opplever det? :slight_smile: Har vært stabil her så langt.

Er det en grunn til at du har veldig likt (eller samme?) fargevalg som tek.no? Det tok ganske lang tid før jeg skjønte at dette ikke var forumet deres :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Har tek.no kopiert tekinvestor? De hadde vel blå før. Grønn er brukt for å gi en litt varmere stemning tenker jeg. Blått er veldig «business»

1 Like

Det er sikkert bare meg. Jeg er ikke særlig skilled på å skille nyanser fra hverandre i hukommelsen…

Så lenge ingen normale mennesker tenker det samme så er det vel good :blush:

1 Like

Det er helt tilfeldig at de ligner :smile: Endte opp med denne etter mye tweaking :smile: Ser ut som om tek.no byttet til fargen de har nå et halvt år før jeg lagde dette designet :smile:

1 Like

:rofl:Hmmmm

1 Like

Meldinger om renteendring trenger kanskje ikke tekbot å poste i gruppene? :wink:

TekBot forstår ikke så mye av innholdet i meldingene enda :wink:

1 Like

For en dust!! :wink:

2 Likes

Ny versjon av TekBot er lagt ut, som forhåpentligvis poster færre duplikat-meldinger :slight_smile:

2 Likes

Det store spørsmålet er om tekbot forstår mer av innholdet i meldingene :wink::joy:

2 Likes

Er det mulig å følge personer slik som innlegg?

1 Like

Ikke enda :slight_smile:

Hva skulle skjedd når du fulgte noen? Varsel når de skrev og/eller en egen liste/feed med innleggene deres på forsiden?

Først ønsker eg ei liste med enkeltpersoner som eg ønsker å følge. (Eg er elendig til å huske)

Så under person og aktivitet, ønsker eg å sjå sjølve innlegget. Ikkje slik som nå hvor eg må klikke meg inn for å lese. (Blir mye klikking frem og tilbake, så det blir ikkje brukt)

Slik er det:

Men eg ønsker også sjå innlegget eks slik:

2 Likes

Fikset listen med innlegg så du ser innlegget også :slight_smile: Skal se på hva jeg kan gjøre for å lage en liste med favorittbrukere.

4 Likes

@pdx hva skjer med Nanotråden? Det er nå 20 innlegg som ikke er synlig. Fiks fiks, chop chop! :rofl: :+1:

Har du en lenke? Ser ikke det du ser tror jeg, pluss at det er flere NANO-tråder :slight_smile:

Sorry, var Nano generell tråd.
Det var andre som også påpekte det, at Nanotråden lagger ved høy aktivitet.
Det sto 20 uleste som ikke kom fram.
Gikk inn senere, da var de der.
Skjer ofte på Shareville også.

1 Like