Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

@pdx :+1: for funksjonen at man kan lese innleggene til en bruker under aktivitet

Edit: kunne kanskje vÊrt noe for kategorier, aksjer eller bare generelt se de siste meldingene, kunne fungert topp for oss som lett kommer bakpÄ og har flere trÄder med hundrevis av uleste meldinger.

2 Likes

Du kam med et museklikk dra trÄden til de siste innleggene pÄ 1 sekund. :+1:

Du kan ogsÄ hoppe til det aller siste innlegget pÄ forsiden eller i trÄdlister ved Ä trykke pÄ den grÄ teksten helt til hÞyre der det stÄr tid siden forrige innlegg («1m», «2t» osv). Bruker det en del pÄ lange trÄder :smile:

Er det noen mulighet til at poster man demper ikke kommer opp pÄ toppen med «x antall poster med nye innlegg»? Iblant stÄr det at det er 10 nye poster med innlegg, men kanskje bare 2 av dem er poster jeg ikke har dempet.

Ikke enda. Jeg sÄ en diskusjon om akkurat det pÄ forumet til de som utvikler det - det var visst vanskelig Ä fÄ til og ikke noe de ville prioritere.

Jeg bruker det ogsÄ, men er for det meste pÄ mobilen og da blir det fÞrst Ä trykke pÄ den knappen med antall meldinger og sÄ pÄ tidspunktet osv ja det fungerer, men hvis jeg som casual bruker bare vil lese en liten dose nye meldinger er det i dag litt kronglete

F. Eks hadde det vĂŠrt topp om man bare kunne lese alle nye meldinger i dag

1 Like

Her ser du bilde av problemet @pdx , det mangler nÄ 5 innlegg.
I gÄr var det 20.

1 Like

Hvilken nettleser er det? Ser ut som om tittelen er litt merkelig ogsÄ. Hos meg i Chrome sÄ fÄr jeg se alle innleggene.

Microsoft Edge pÄ topplappen, pÄ mobilen vet jeg ikke.
Har ikke skjedd fÞr i gÄr hos meg, men da sÄ jeg noen andre ogsÄ som nevnte det samme problemet i chatten, altsÄ i Nano generell trÄd.
Har alltid brukt Edge pÄ topplappen.

Edit @pdx , jeg skriver topplappen fordi her i Finnmark er vi alle lapper, og jeg er topplappen, altsÄ hÞvdingen. Om noen Är er jeg 50-lappen, verktÞykassa mi er lappesaker, det som sto pÄ lappen er det kvinnfolka liker fra oss mannfolk etc :joy: :joy:

2 Likes

NÄr jeg besÞker tekinestor pÄ min iphone x sÄ er det litt knotetet Ä bruke funksjene som ligger nederst pÄ skjerem. Det kommer i konflikt med gui for IOS.

1 Like

:open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: SĂ„ jeg rĂžd strek under mine stavefeil :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: !!!

:champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne::champagne:

1 Like

Det mÄ i sÄ fall komme fra nettleseren din :smile:

1 Like

Kunne du sendt meg et skjermbilde pÄ privat melding? :smile:

Sendt.

1 Like

Hadde jeg posta den sÄ hadde noen andre hÄrsÄre fuckers flagga meg :frowning:

Ikke bra, gief moar banter. Det fÄr vÊre feedbacken til PDX for i dag.

Flyttes til NANO.

Men kanskje, @pdx: hadde det vÊrt noe med et lite stykke umoderert jord pÄ TI? Hvor sÞpla kan flyttes og herjingen kan pÄgÄ?

TekInvestors svar pÄ StrÞmstad tenker du?

Nja, tenker trollingen fort tar overhÄnd i sÄ fall, ogsÄ utenfor «buret». Dere som er ekstra interessert i fÄr heller lage en privat trÄd (man kan ha mange deltakere i en privat melding).

4 Likes

Man kan ogsÄ skrive meldinger til seg selv - endelig en trÄd der alle er enige :smiley:

4 Likes

Hektar hadde gÄtt pÄ tidenes psykiske meltdown om sÄ var tilfelle

3 Likes

NÄ har du kÞdda bra mye med Nano-gjengen, og du er jo fortsatt her. Er forresten i pluss pÄ Nano-kjÞpet mitt. :smiley:

3 Likes