Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

I tar det som en mann! @anon21766851 har skjønt det han :kissing_heart:

Bare husk å ta gevinst da :hugs:

2 Likes

F[quote=“holmes, post:682, topic:30”]
Man kan også skrive meldinger til seg selv - endelig en tråd der alle er enige :smiley:
[/quote]

Holmes, tror ikke jeg kunne ha skrevet en enighetstråd med meg selv. Hadde nok blitt kjedelig. Dessuten, tvilen gnager vel både aksjemarkedet og sjela til tider?

«Så lenge det er tvil er det håp»
Lars Lillo - Stenberg

4 Likes

Er det mulig å få til push-varsel om TekBot poster i et spesifikt forum?

F.eks om jeg vil ha info fra Nano asap på telefonen så kunne jeg valgt å få push-varsel om TekBot poster noe i Nano-tråden.

Eller du kan bare abonnere på de samme børsmeldingene Tekb varsler om? :wink: Så får du de på mail samtidig som alle andre.

1 Like

Mail er gammeldags! :wink:

Eeeeh? Så du vil heller ha akkurat den samme infoen jeg får på mail/sms før Tekbot sender den ut, bare fordi…hvorfor? :joy:

Om det er mulig å få det på sms så er jo det kjempebra. Er raskere enn push-varsel og mail som regel. Setter man varsling på mail så må man sette på oppdatering veldig ofte for å få instant varsel. Og det trekker veldig mye strøm fra mobilen.

Men skal sjekke ut det med sms varsel. Takk for tipset. :slight_smile:

1 Like

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Produkter-og-tjenester/SMS-tjenester/Varslinger-paa-SMS

Her finner du det. Så kan du legge inn hvilke aksjer på Oslo Børs du ønsker nyhetsvarsel på sms fra :smiley:

1 Like

5 kr per melding? :disappointed_relieved:

Ja, ganske stivt, men jeg bruker det til de selskapene jeg står tyngst investert i. Sjelden det kommer mange mld pr mnd, og det er utrolig kjekt å få sms direkte, også når man sitter i forteltet og slapper av en kveld på ferie, eller står i kassa på Kiwi. Fikk børsmelding når jeg var på Bohus en fredag ettermiddag for en tid tilbake. Sjekket sms’en og bestilte sporenstreks sofaen vi egentlig ville ha! :joy:

1 Like

Hva med dn investor sin varsling? Jeg har satt opp push-varsler i app’en og synes det fungerer ganske godt.

Tror det bare koster 29kr/mnd for sanntidskurs og forskjellige varslinger i real time. Eks over/under % kurs, børsmeldinger ol.

3 Likes

Bruker Netfonds sin epostvarsling, funker fint og er gratis. De andre meglerhusene har sikkert en tilsvarende feature. :slight_smile:

1 Like

Jeg bruker Nordnets epost varsling, de kommer på sekundet når de offentliggjøres på mobilen. Koster ikke noe, epost er jo på smarttelefonen og bruker vel ikke mer strøm enn det går til å åpne mailen?
“If it ain’t broken, don’t fix it!” :grin::+1:

NANO sender ut SMS gratis. Abonner her.

1 Like

Litt plagsomt når avstemningsvinduet havner bak post vinduet.

1 Like

@pdx
TekBot sover?
Hadde vært ein fordel om TekBot fekk med seg meldinger som denne i PEN
https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180626.OBI.20180626S4

Hei, TekBot sover ikke, men poster bare børsmeldinger for de topp 30 aksjene i TekIndex (som vises på forsiden) :slight_smile:

4 Likes

Liker at noen klager over at Tekbot ikke poster meldinger! Sier kanskje at folk begynnre å venne seg til den.

,D

4 Likes

Kan man logge seg av Insider-chatten evt trykke på noe for å slippe varsling?
Forstyrrende element når man jobber i andre faner :wink:

1 Like

Dessverre har jeg ikke enda klart å skru av varslingen i tittelen på fanen, men jeg har videresendt ønsket til de som lager chatten - så forhåpentligvis blir det fikset en gang :slight_smile: