Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

@pdx hva er fun som ligger på nummer to på tekindex? Er det kursen på funcom etter myz lansering?

En ting jeg savner er å kunne klikke meg inn på en ticker og se alle porteføljer som eier den aktuelle aksjen. Kunne det vært noe?

4 Likes

Det kunne det! :smiley:

3 Likes

Hei,
Jeg har siden i går ikke fått logget inn på forumet via mobil. Når jeg logger inn sender den meg bare tilbake til forsiden for å logge inn på nytt.

Noen andre med samme problem?

Prøvd å kille browser/ clear cachen?

Presiserer litt. Bruker Iphone 8, siste oppdateringer.

Feilen kommer kun når man benytter in private browsing (“privat” knappen på ios sin nettleser), selv om dette har fungert tidligere.

Switcher jeg ut av det får jeg logget inn som normalt.

1 Like

Tipper det har med cookies å gjøre. Pdx skal være online i ettermiddag/kveld så kanskje han har et bedre tips til deg

Tror du må droppe frukt-telefon og kjøpe en god en, så løser det seg nok :stuck_out_tongue_closed_eyes::sweat_smile:

Skal undersøke, takk for at du sa fra @patsen! Btw, du må nok sende meg telefonen din så jeg får testet dette grundig :wink: :wink: (har bare 7’ern)

3 Likes

Hehe, fint du sjekker. :slight_smile: 8 er forsåvidt ca som 7, bare uten Apple sin “på tide å gjøre telefonen treg så han dusten her kjøper ny telefon” app.

1 Like

Hvis noen opplever problemer med iPhone x kan dere sende telefonen til meg for testing og gratis oppbevaring

5 Likes

Jeg har iPhone X. Syntes det var så godt at endelig dette ansiktet også fikk noe til å åpne seg :sunglasses::champagne:

3 Likes

Har hørt at med IPhone så hjelper det å hoppe på den, ofte og mye.
Hørte det fra en venn, da jeg har en god tlf uten problemer. :sweat_smile::grin:

Jeg sliter med å finne frem til hvor man kan oppdatere betalingsinformasjon.

Hadde forventet at det var under “konto” eller deromkring.
Når er jo øynene det første man blir blind på, så sjansen er der for at jeg overser noe.

Likevel - Kan du gi en link eller annen henvisning til hvor man endrer slik info?

Takk

1 Like

Logg inn her for å endre betalingsinfo: https://tekinvestor.chargebeeportal.com/portal/login :smile:

2 Likes

Bruker private meldinger endel og hvis jeg var den siste som svarte, så går det ikke an å se hvem jeg har meldt med uten å gå inn på en og en PM-tråd. Hadde vært fint å få fikset. :slight_smile:

3 Likes

Ser nå at det ikke går an å se på hovedsiden hvem som er online lengre, kun antall pålogget?
Før så kunne man se avataren til hver enkelt, og holde musepilen over så sto navnet der.
Er den fjernet, eller er det jeg som har drukket for lite kaffe på morran her? :laughing:

Da vi kom opp i 200-300 pålogget så begynte siden å bli treg, så jeg fjernet de :smile:

3 Likes

Aha, regnet med det kunne være det som var greia.
Ikke viktig uansett da.
Ha en flott uke! :slight_smile:

1 Like

Hadde vært fint om man kunne legget il nye kjøp/salg i en aksje uten å måtte regne nytt snitt hele tiden.

Om du fatter hva jeg mener.