Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg nevnte det samme for @pdx, og såvidt jeg husker, så tenkte han at man bare hadde en konto. I tillegg, så ser man ikke sikret gevinst på noen bra måte i oversikten. Er noen pluss og minus ved å endre dette da :stuck_out_tongue:

Hadde vært gøy å hatt historisk gevinst også.

Men når man småtrader er det kjedelig å måtte regne snitt!. ( iallefall for de av oss som har mange kontoer).

Greie er at så lenge man er i en aksje, så hadde jeg heller sett gevinsten trukket fra kjøpsprisen. Da ser man at ja, snittet ble bedre etterhvert som jeg tradet, ikke dårligere som det stort sett blir når gevinsten legges til side. :stuck_out_tongue:

Ved å legge inn kjøp/salg ville snittet kanskje blitt feil pga. kurtasje og måtte endres uansett, derfor gikk jeg for den “enkle” løsningen med å bare legge inn snittpris. Har noen av dere en trader/bank med API som jeg kunne hentet transaksjoner fra?

Har planer om en porteføljegraf som viser verdi og realisert/urealisert gevinst over tid, men er avhengig av historiske kursdata som jeg mangler for en del aksjer.

1 Like

Pdx, Hm… er det mulig å svare på et innlegg som blir flyttet til innsidertrådene?
Har postet et innlegg, og er avskåret fra debatten…

Flyttet hele praten til den åpne småprat-tråden :smile:

1 Like

Takk, pdx!
Fra vidda❤️

1 Like

Digger det geviret. Kan være en rein. I går var det regn.
Sorry, måtte bare…

2 Likes

Hei @pdx!
Jeg sliter litt med den dårlige kombinasjonen ocd og latskap… Dette fører til mange interne kriger.
Noe jeg har slitt med en stund nå er det dårlige systemet av hvilke tråder jeg har oppe :sweat_smile:

Hadde det vært mulig å lage en shortcut til dempet ved siden av tråden? Hvis det er stemning for det blant TI-folket

1 Like

I stedet for å dempe masse tråder, hvorfor ikke bare se på listen over de du har lest i? https://beta.tekinvestor.no/unread :slight_smile:

Forumet går såååååååååå utroooolig saaaaaaaa-aaaaaaaaa-aaaakte… what gives? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Funker kjapt her, flere som har problemer?

Ingen problemer på Firefox hos meg

1 Like

Pussig.
Alle andre sider jeg åpner går raskt, men her tar det mange sekunder fra jeg trykker på en tråd til den åpner.
Var ikke sånn i morges.

Mange faner åpne i browser?

Have you tried turning it off and on again? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Welll, the ladies allways says i am good at turning them on :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Evil, like mange faner åpne som i går og i morges, da virket den fint.
Edit @pdx jeg logga ut av mobilen og logga på laptopen, der fungerer det fint. Strange…

3 Likes

@pdx, en bug?

Denne vises av og til, og av og til ikke når jeg blir besvart eller når jeg selv svarer noen:
47

…selv om jeg får beskjed at jeg har fått svar når jeg logger meg på og trykker på svarlinken i rullegardinen jeg får opp i høyre hjørne, så kan det ut som ett vanlig innlegg som ikke er svar til noen…

Denne vil vises dersom man svarer på et innlegg som ikke er nederst i tråden. Tok en stund før jeg forsto det selv :smile:

2 Likes

@pdx ugyldig chat token.