Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Funket etter en refresh av siden her. Andre som fortsatt ser ugyldig token beskjeden?

ordnet seg med en refresh her og

1 Like

Kun i edru tilstand :wink:

Bildevisning på mobil er utrolig irriterende, får ikke zoomet inn. Hadde vært bedre å bare åpne bildet i en ny fane.

4 Likes

Funker i nettleser (Safari)…

Hvorfor endrer siden seg plutselig, med mindre skrift og alt krympet? Som :point_down:

Har ikke opplevd det. Når skjer det?

Skjer av og til mens jeg er pålogget med Samsungen, mens jeg leser en tråd så plutselig "blinker’ siden og tekst og bilde krymper.
Skjedd noen ganger i det siste, virker ikke å refreshe.

1 Like

Det er jo som oftest at browseren din ikke har klart å laste css riktig. Som er et symptom på at noe er litt feil. <- so helpfull

Er det en mulighet for å bare oppdatere porteføljen med nye snitt og antall aksjer @pdx ?

Har vert litt dårlig med å ligge inn salg/kjøp, så ser at det letteste hadde vært å selge alt og kjøpe tilbake med rette snitt og antall. Hadde kanskje vært bedre bare med en oppdaterings mulighet?

Jeg ser problemet, men jeg er usikker på om det kompliserer grensesnittet hvis jeg skal støtte begge måtene å oppdatere på. Å legge inn en trade vs. legge inn mange trades er litt forskjellig use case. Hmm.

Ja skjønner! for min del handler det mest om oversikten jeg får over dagens avkasting. Om den synlige sammenhengende avkastingen som vises back nicket mitt ikke stemmer 100% så er ikke det noe jeg tar alt for tungt. Men det er nå bare min mening selvsagt :slight_smile:

1 Like

Bugg eller nytt gui?

Prøv en refresh :wink:

Like jævlig ;(

Samme. Hyra inn patcherne til Funcom?

1 Like

hmm… skal grave litt

Hehe. Syns denne layouten var kul:)

1 Like

Nå da? :smiley: Den layouten er den som følger med forumet “ut av boksen”…kan si jeg har tweaket den bittelitt :wink:

1 Like

Back to normal!

1 Like