Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Hvilken nettleser? Mobil?

Google Chrome.

Er fin her pÄ mobil i Chrome.

Jeg bruker Chrome i Windows.

Skarp pÄ Chrome pÄ Android

Ser grei ut pÄ chrome i windows ogsÄ:

Litt mer blurry enn pÄ mobil, men sÄ er dpi settingen hÞyere pÄ mobil. Kanskje det har med antialiasing innstillingen din i windows? Teksten din ser generellt litt blurry ut.

1 Like

Merkelig. Firefox ser logoen fin ut, men teksten er litt blury. Chrome sÄ er teksten klar men logoen blury. ForsÞkte nettopp ClearType og reinstallert Chrome. Helt ny clean Chrome sÄ er logoen fremdeles blury.

Jeg fant problemet. Under Google Chrome innstillinger deaktiverte jeg fĂžlgende:

NĂ„ er alt crispy and clear :slight_smile: #weird

4 Likes

Jeg har sendt inn en forespĂžrsel til Google vedrĂžrende dette, for det er ikke bare tekinvestor jeg ser blurry tekst og bilder nĂ„r ‘hardware acceleration’ er aktivert. Dukker ogsĂ„ opp et annet problem med Ă„ ha ‘hardware acceleration’ deaktivert og det er at Chrome bruker mye mer CPU kraft enn tidligere. Skal holde dere oppdatert med hva Google sin tilbakemelding pĂ„ dette er.

1 Like

Svaret fra Google Chrome utvikler etter Ă„ ha gitt dem link til tekinvestor.no:

Hi Larsen,

Thanks for sharing the URL.

Unchecking hardware acceleration ensures that Chrome processes are exclusively run on your processor. This can help Chrome load content better. Hence, I’d suggest using the website keeping the option turned off.

Feel free to contact us if you have any questions or feedback. We’re here to help!

Regards,
Rochelle

2 Likes

@pdx: Finnes det en mÄte Ä abbonere pÄ alle trÄder med en bestemt tag, f.eks. en ticker? Slik at om det opprettes en ny trÄd med nevnte tag, sÄ er du automatisk abbonent pÄ den ogsÄ og fÄr varslinger etter hva du har satt opp.

Det er mulig. GĂ„ til f.eks https://beta.tekinvestor.no/tags/funcom_ol og velg varslingsinnstilliner fra nedtrekksmenyen Ăžverst til hĂžyre :smile:

Jeg ser det er en mulighet Ă„ “dempe” brukere. Synes det fungerer bra Ă„ dempe trĂ„der, men kanskje demping av brukere kunne vĂŠre mer omfattende? :slight_smile:

1 Like

Er du sÄ lei av vitsene mine @holmes? :sob:

Dette har vÊrt diskutert pÄ Discourse-forumet tidligere og motargumentet er at hvis det er en bruker som man trenger Ä dempe burde de kastes ut, derfor har de ikke laget den funksjonen, men jeg er enig i at den burde finnes :smile:

1 Like

Savner Ä reagere med Rollercoaster og andre smilier pÄ Funcom poster :frowning:

2 Likes

Hehe bare begrenset tid nĂ„ pĂ„ pappaperm. En annen ide hadde vĂŠrt om forfatter kunne tagge poster som “nyhet”, “analyse”, “smĂ„prat/humor” osv og evt en mĂ„te Ă„ fĂ„ med seg info pĂ„ uten Ă„ gĂ„ gjennom hundrevis av poster de dagene man har fokus andre steder

3 Likes

MÄ logge inn hver gang pÄ mobilen (iOS safari) bare meg?

if user.username == "holmes" && user.browser.useragent == "Safari"
   forceLoginEveryTime = true
end
7 Likes

Haha urettferdig, du kunne tatt alle som begynte pÄ h eller noe i hvert fall

2 Likes

Vi er allerede tatt