Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hei @pdx Kan du arrangere kurs med disse kara? Mange som er gira på det på forumet her.

5 Likes

Må si jeg ikke er for alle «nyvinninger», men her er @Gostemning totalt på villspor :joy:

2 Likes

Synes ikke forslaget var så dumt.
Det må jo være et mål at forumet kan levere innlegg/analyser av en slik kvalitet at de kan være verdt å skrive ut for å ha tilgjengelig i en selskapsspesifikk mappe etc. for de som organiserer investeringene sine slik.

Personlig kunne jeg tenkt meg en “Make PDF-knapp”. Da kunne jeg enkelt lagret gode innlegg i en digital selskaps-mappe sammen med analyser fra meglerhus osv.

4 Likes

Enig! Dere kan le nå, men vi er faktisk mange som forbereder oss på at @RedEnergy sine spådommer skal slå inn. Etter det er det kun den som kan tenne bål med nevene som overlever :joy:

3 Likes

Hahahaha døde av latter når eg kom hjem fra jobb og leste gjennom her! :joy::joy::joy:
Så det er slik det føles å bli skutt ned. Hardt! :joy:
#oldschoolfame

8 Likes

@Gostemning: Jeg synes ikke forslaget ditt er dumt. Med tanke på at jeg driver og sletter innlegg om dagen forstår jeg godt at du vil sikre det som sikres kan :slight_smile:

Gjorde litt research og kom over denne tråden der andre ønsker seg det samme.

Man kan trykke CTRL+P eller CMD+P på Mac for å vise en print-vennlig versjon av tråden. I de fleste nettlesere kan man nå også velge i print-modalen at man vil lagre som PDF, f.eks. Denne visningen vil vise hele tråden, og ikke bare det innlegget du var på, men man kan kanskje velge å bare skrive ut eller lagre den siden man trenger. Dog, litt tungvint :slight_smile:

4 Likes

Er ikke du ti år yngre enn meg? Er du blitt gammel før tida? :sunglasses:

Husker jeg skrev ut bok på papir før. Tungvint å ta med 17" crt i sofaen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Løser du lett med å markere det du er interessert i på siden og så velge “Print Selection” i print menyen/print settings.

1 Like

Synes det er litt vanskelig å komme til siste innlegg i en tråd fra mobilapp på iOS?

1 Like

Hvordan prøver du å gjøre det? :smile:

1 Like

Han sitter vel et eller annet sted i noe pretensiøst hipsterantrekk og fikler med den overprisede tullemobilen sin regner jeg med.

2 Likes

Jo det er jeg :stuck_out_tongue: Men jeg liker å være litt gammeldags av og til… Sitte ute i hagen med litt lesestoff med en caffe Mocca og Vap’en min :grin:
Alt for mye gjennskinn på laptopkjermen i all denne Bergenssolen.

2 Likes

Burde vi hatt en trader / TA chat? Vet ikke hvor mange som setter pris på charts og TA i chatten nå, men tenker det er fint å kunne diskutere trading live med folk som driver på med slikt og dermed holde hovedchatten fri (som for øyeblikket mest handler om fundamentale ting :wink: )

1 Like

I det minste kunne vi fått ein kategori Teknisk Analyse.
Så skal vi vel klare å fylle på med tråder etter vært

image

Vi kan godt teste det. Trykk på :heart: hvis du vil ha en TA-kanal :slight_smile:

6 Likes

Får vi da også en mulighet til å dempe den slik vi kan med alle de andre Tull… jeg mener TA trådene?

1 Like

Trader/TA-kanal!

Da ligger den i kanallisten i chatten :slight_smile:

Vi får teste det ut litt :slight_smile:

1 Like

Mulighet til å gjøre enkeltinnleggg innsideonly.

Sånn som einar aas diskusjonen som går i åpen tråd. Men hvor enkelte innlegg ( DN+) ikke skal ligge åpent.

1 Like

Ikke mulig i dag, men kunne også vært en fin måte å rekruttere Insidere på.