Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Du mener vel frukttelefoner (eple)? Siden folk plages med ALLE modellene mener jeg :wink:

1 Like

den kjappeste tlf jeg har hatt var faktisk en windows tlf , for noen år siden. kanskje den var rask pga mangel på apper, ikke vet jeg, så jeg gikk over til elpe tlf. nå ser det ut som de kun skal bare satse på lommenettbrett, så da må jeg jaggu snart bytte os igjen , skulle bare kjøpt android først som sist :joy:

1 Like

pensjonist oppløsning på skjermen funker dårlig på dette forumet hehe

2 Likes

3 Likes

Ikke sant hehe :smiley:
Neida, ikke godt å si hva som er best.
Jeg har kun hatt Samsung av smarttlf, foretok en grundig undersøkelse på nett og blant venner før jeg kjøpte, og resultatet var det samme da som jeg ser mye av nå, mange plagdes med Iphone.

Å zoome ut i nettleseren ser ut til å funke! :smiley:

3 Likes

10 Likes

3 Likes

5 Likes

10 Likes

@pdx hvorfor sees knapt antall smileys og andre emojitull nå? Ser så vidt noe i hvitt.

Nice catch! Fikset :slight_smile:

Ser ut som om at forumet er i ferd med å bli en lekestue.
Begynnelsen på slutten?

Har du noen mulighet till skaffe topp 50 lister hver uke, tenker att det hadde värt lettere å få betalende medlemmer på den måten. Jag hadde blitt medlem da.

Mvh Kana

4 Likes

Bra tilbakemelding @kana! Jeg jobber med løsninger for dette :slight_smile:

3 Likes

Takk :slight_smile: så bra att du gör det!!

1 Like

@pdx er du klar over at det ikke går an å legge inn bilder eller emojis i en kommentar når man er på laptopen?
Tekstfeltet til kommentaren dekker over bildene/emojiene, og det går ikke å legge den ned. Har vært sånn lenge.
Illustrasjon under fra mobilen :grin::sweat_smile:

Hvilken skjermoppløsning har du på laptopen @Oilimp? :slight_smile:

Oppløsning? Veel, den e fast i selve laptopen, med hengsler :sweat_smile: dvs har ikke snøring

2 Likes