Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hehe, oppløsning er hvor mange rader og kolonner med piksler som vises på skjermen din :slight_smile:

Det kommer litt an på maskinen din, men oppløsningen kan kanskje justeres opp hvis den er lav. Da vil tekst og bilder se mindre ut, men du får plass til flere ting, som f.eks de tingene som ikke vises så godt hos deg nå. Som regel finner du valg for dette i innstillingene på PCen :slight_smile:

2 Likes

Joda jeg vet, som en 4K tv etc?
Skal sjekke imorra. Rart da, det har fungert helt fint tidligere.

Sjekka nå, oppløsning er 1366×788, det høyeste som er.

1 Like

Sånn så det ut når jeg skulle legge inn bilder eller memes:

Jeg har prøvd å flytte bildeopplastingsmodalen litt høyere opp, se om det hjalp. Må sikkert laste siden på nytt. For memes må du rett og slett zoome ut siden for å se knappene :wink: Inntil jeg finner en bedre fiks.

1 Like

Mulig det er svart på før, men er det mulig å få varsel når tekbot poster i bestemte poster?

Nei det funket ikke.
Det vil si en liten stund så virket det, jeg justerte ned oppløsningen, så opp igjen, da kom memes-valg og sett inn-knappen over kommentarfeltet, samme med bildevalg.
Men det ble like fort skjult igjen neste gang jeg lastet inn Tekinvestor.
Hjalp ikke å endre zoom noen veier heller.

Oppløsningen din burde være så høy som mulig. Du kan også justere ned høyden på kommentarfeltet ved å dra i håndtaket midt på den den blågrønne streken, men det har du kanskje prøvd allerede. I chrome, som jeg bruker, så funker det å zoome ut, da blir memes-vinduet mindre og jeg kan se hele.

1 Like

Jeg har også prøvd ¨dra ned siden som du forklarer, på midten på den blågrønne streken, og å legge ned midlertidig kommentarlinjen med pilen til høyre, men da blir ikke bilder eller memes jeg velger lagt inn i kommentaren.
Du finner nok ut av det til slutt :slight_smile:
Jeg har nå max oppløsning, som tidligere. Skal sjekke med laptopen i stua i morra, den er enda nyere enn denne.

1 Like

Når du søker innad i en tråd, så får du de eldste treffene først. I hvert fall 50% av tida, så vil jeg ha de nyeste treffene først.

1 Like

Suverent at du er fornøyd, dette betyr jo at du i 50% av tida vil ha de eldste først :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Noen klager bare for å klage :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

@pdx har boten din tatt litt av igjen? hele forumet er spammet ned med ting som angår svært får :stuck_out_tongue:

6 Likes

Bare 85-90 oppdateringer jo! :rofl: :joy::confounded: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Jeg skulle til å kommentere det samme. Det hadde jo vært best å spre disse oppdateringene utover et helt døgn e.l. med f.eks 5-15 min pause mellom hver gang, så tar det ikke over hele førstesiden av tråder. :slight_smile:

2 Likes

Den er faktisk betraktelig dempet siden sist gang, hehe. Nå kårer den bare Teksperter i tråder som har vært aktive de siste 14 dagene. Men, den bør nok bli enda litt strengere til neste gang :slight_smile: Godt innspill @Christian!

2 Likes

Er det ikke like greit å bare drite i hele tek ekspert, er det en feature folk ønsker?

føler egentlig bare det blir støy.

7 Likes

1 Like

Mistenker deg for å være sår for å bare ha 23 tekspert å skilte med! fnarr

2 Likes