Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Savepig kan få adminskills! Han er den eneste jeg stoler på her inne, no offence karer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hvem flere synes folk burde være moderatorer? :smile:

Meg, så klart.

Alle som er gode til å lage memes/gifs

Nei men tror du treffer ganske bra viss du ser på lengst medlem/mest likes

1 Like

If bull nano=>admin.

2 Likes

Stemmer på @Nilsen6 - han er velartikulert og har ingen problemer med å sette hotheads på plass hvis det trengs!

jeg er oldschool mod i fra txttv i sin tid haha neida, men funksjonen bør bare pause folk 24 timer eller noe slikt

Kanskje man burde spørre Savepig først?:joy:
Er jo et årsverk å passe på alle kålhuene som popper opp her​:clap::grin:

Gult kort og en er ute i x timer.
Rødt kort og en er ute y timer.

Kort vises på samme måte som hjerter. Passer bra med grafikk fetisjen :wink:

1 Like

Takk for forslag :wink: Vi fortsetter uten moderatorer en liten stund til :slight_smile: Så lenge dere er flinke til å flagge upassende innlegg blir de skjult automatisk når mange nok flagger de. Av og til tar det noen timer før jeg får gått gjennom og håndtert det som er flagget, men det er heldigvis lite som flagges sammenlignet med hvor mye som skrives her :smiley:

God helg!

11 Likes

Har det skjedd endringer i iphone appen de siste dagene som gjør at ikke tekinvestor logoen er låst øverst på siden uansett hvilket emne du er inne på? Jeg bruker den som «home» knapp, og det er irriterende at emnet du leser ligger øverst nå! :wink: Mulig det bare er jeg som er sær! Ha en fortsatt fin helg!

1 Like

Hvis du bare scroller litt opp i tråden, for du den frem igjen. Jeg bruker den slik jeg også :blush:

2 Likes

Yes, fant ut at den kom frem igjen om man scrolla på selve toppbanneret. Fortsatt irriterende :joy::blush:

Hehe, skal finne en løsning på det, inntil videre er det bare å scrolle litt sakte oppover så dukker den vanlige toppmenyen opp :slight_smile:

5 Likes

Hvis man kunne sveipe frem og tilbake ville jo det hjulpet, nå man hele tiden trykke på tekinvestor banneret for å komme tilbake ut av en tråd

3 Likes

God ide, kan faktisk det i nettleser på iPhone😊

1 Like

Syntes dette var en elegant løsning!

2 Likes

Nye smileys?
Ellers så lurer jeg på om det kunne være en idé å begrense mengden smileys per bruker per dag. Ser det er smileyinflasjon i noen av trådene der noen få brukere setter “:+1:” og lignende på nærmest samtlige innlegg.

Bedre? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Edit: sorry, måtte bare :sweat_smile:

1 Like

Byttet fra Twitter-emojis til Apple-emojis :slight_smile: Tror flere er vant til de :slight_smile:

Enig i at enkelte folk bør beherske seg med emoji-bruken :slight_smile: Har dessverre ikke en enkel mulighet å begrense det på enda, men har foreslått det til han som har laget den plugin-en som brukes.

1 Like