Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Måtte oppgradere triggerlisten med ASH 1-4 desember :grin:
Digger det nye oppsettet på mobil @pdx med linja nederst, og ikke minst at den jæ,la chat-boblen er borte! :smiley::+1::+1:

4 Likes

Takk for at du legger inn triggere, og for hyggelig tilbakemelding :smile:

1 Like

Korrekt.

Flere som sliter på iphone på appen med at når det er lagt inn en video/lydklipp etc, så hopper man rett dit når man går inn på tråden? Nå får jeg ikke lest «funcom småprat» pga at den linken som er lagt inn sist klikker :see_no_evil:

3 Likes

Jeg bruker normalt safari, prøvde app nå og da kommer video opp automatisk. Må klikke på Ferdig så kommer jeg inn på siste innlegg. Er vel noe du bør se på @pdx?

Dette er en rar bug som jeg ikke har klart å finne ut av enda. Fiksen er å legge inn et punktum etter URLen til Twitch. Har gjort det på den småprat-tråden :slight_smile: tips meg gjerne når det skjer igjen, så fikser jeg :slight_smile:

1 Like

Fant ut jeg kunne ekskludere lenker til Twitch fra å bli integrert i siden, så det burde løse problemet :smile:

1 Like

Skjedde noe rart i den twitch posten ja! :stuck_out_tongue:
Så du var ute å herja.

1 Like

Et nytt forslag er optimalisert UI for Innsiderchat på større skjerm. Vet ikke hvor mye man kan få gjort ettersom iFlyChat står bak.

3 Likes

Ok, not a biggie.

Men ville ikke det samme problemet oppstå på PC dersom “category-insider” manglet under anbefalte tråder?

Ja, det blir samme feil både på mobil og PC.

Mulig nevnt før, men night mode. Det svir i øynene seint på kvelden :slight_smile:

2 Likes

Hei @pdx

kan du fikse en “dark mode” versjon inne på TI, tilsvarende som youtube har?

får vondt i øynene av å lese tekst med hvit bakgrunn

tror dette vil hjelpe mange, ikke bare meg selv

Takk

2 Likes

Vet ikke om det faller under feedback til Pdx, men det er ikke bra for øynene å se på tv/mobil/pc med lite lys i rommet, det går visst utover synet over tid…

1 Like

Jeg utreder mulighetene for nattmodus :smile:

3 Likes

eller

2 Likes

Angående de nya chattarna (Gäller i alla fall Google Chrome).

Om browser-fönstret är för litet på bredden så lägger sig chattarna “på” varandra. Det gör att man inte kan se alla chatfönster. En ide är att lägga dem på fler rader uppepå varandra så att man kan öppna den chat man skall använda

Kan du ikkje bruke ein app eller lignende?

På pc bruker eg dark mode reader.

1 Like

Jeg får ikke endret på hvordan de legger seg tror jeg. Du kan eventuelt dra i sidene for å krympe de litt :slight_smile:

ja lys rundt er en del av det, men lys på skjermen er fortsatt viktig, jeg bruker max rødhet “night mode” med W10, og får fortsatt vondt i øynene av å se på hvit bakgrunn, noen ganger bruker jeg fargeinvertering (ctrl + alt + i), det hjelper.

Smud, ser frem til det

takk til @SirSmokealot og @sulzrox for tips <3

2 Likes