Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Altså, det var rundt 100 ish. så gikk den til ATH. sånn BOOOM! effekt når det kom Nano melding :smiley:

Noe sånt var det iallefall @pdx sa, så alle feil tillegges han :stuck_out_tongue:

Det var ca 10min der det var flere pålogget enn noen gang, så serveren sleit bittelitt. Det varte heldigvis ikke så lenge. Må kanskje guffe på med enda mer kapasitet dersom det skulle komme melding i både funcom og nano samtidig :sweat_smile:

6 Likes

Det tallet er pålogget siste 24t :smile: det var ca 250 på samtidig i går kl 14, mot ca 110 til vanlig.

3 Likes

Noen mulighet å få dagens triggere på høyresiden , dvs at man kan velge hva man vil ha der, og jeg vil heller ha de triggerene som kommer idag og imorgen. enn favoritt aksjer :stuck_out_tongue:

Er det mulig å “mute” en chat ? , Biotek chatten popper opp (windows) når noen skriver i den, som kan være ganske aktiv til tider. 1 chat er greit, men chat nr 2 og 3 blokkerer forumfeltet som kan være litt irriterende #Firstworldproblems

1 Like

Ingen superenkel løsning for det dessverre, men du kan dra hjørnene på vinduene så den du ikke vil se blir veldig liten.

2 Likes

Elsker at man nå kan vippe mobilsiden over i skrivebordsmodus! Mucho gracias

Hva med å legge inn bare tittel på meldingene når tekbot poster? Jeg liker at ikke hele meldingsteksten er der, men hadde vært fint med et hint så man ikke klikker på noe i unøde.

2 Likes

Ikke en stor greie, men ser ut som aksjekursen til Yext INC ikke fungerer. Takk for et ellers flott forum.

1 Like

Samme med NANO. Nei. Vent… :neutral_face:

2 Likes

Det finnes en sak som kan lage slike:

Vis hele meldingen

Det kunne funket greit :slight_smile:

…men hva ønsker folket?

  • Jeg vil se hele børsmeldinger med en gang
  • Jeg vil tittelen på meldingen, og så ekspandere resten av teksten som i eksempelet over.

0 stemmegivere

Er det mulig å sette opp en form for autotrekk på @anon21766851 - han later til å glemme og betale når han må ned på postkontoret hver måned.

3 Likes

Teori om @anon21766851 , han drikker særdeles mye Pepsi Max, annen hver måned panter han tomgods og bruker pengene på en måned Insider.
Andre teorier? Kanskje bruke mindre på hookers, gag balls etc? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Jeg gjør mye rart, @Oilimp, men jeg drikker heller Betalutin uten predosering enn Pepsi Max.

3 Likes

Nice comeback, og korrekt svar! Det finnes bare en coladrikke, Coca Cola :grin::point_up:
Alt annet smaker svett rompesaft. Ikke spør. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Dårlig humor på kveldingen her hehe

3 Likes

Lol. Da lar jeg bare denne henge her litt.

3 Likes

Pdx, får ikke TI-siden til å laste. Bare blank de siste ti min. Skjedd noe? Lasta ned app. Den funker.

Får du en feilmelding i nettleseren? Den virker her :slight_smile:

Ser sånn ut
Andre nettsider laster som normalt.
Nei, får ikke noen feilmeldinger.

Gjort to omstarter, siden laster som normalt igjen nå🛠
Edit: ser nå at skjermdumper bare viser en dot på nettverkstilkoblingen. Kan jo være det som gjorde utslaget. Men fikk lasta Inn VG på samme tidspunkt.

1 Like